Cerquem Tècnica de compres per les oficines centrals de Sumar.
En dependència de la Direcció d'Operacions de Sumar, es responsabilitzarà d'implantar i supervisar la gestió de compres, equips, serveis i productes, aconseguint dels proveïdors les millors condicions de qualitat, servei i preu, amb compliment de la normativa de contractació pública i d'acord amb els valors i les polítiques de SUMAR.
Més concretament es responsabilitzarà de: Implantar i supervisar la política de compra de SUMAR d'acord amb els processos tècnics, administratius i legals implicats en les compres de productes, equips i serveis.
Redacció de les condicions dels contractes i participació en la selecció del pool de proveïdor candidat per tal de garantir la concurrència en els diferents processos de contractació.
Responsabilitzar-se del seguiment de les condicions contractuals durant la vigència del contracte i estar al càrrec de l'assegurament de la qualitat així com de les incidències greus que puguin aparèixer durant la vigència del contracte.
Prospecció de mercat: coneixement del funcionament, particularitats i de les cadenes de subministrament dels diferents proveïdors que composen els mercats que subministren productes i serveis a l'organització.
Monitorització del sector: fer un seguiment del sector residencial per tal d'estar al dia de les novetats, tendències i normatives que puguin afectar al funcionament dels equipaments.
Avaluació de proveïdors: establir una metodologia d'avaluació dels proveïdors que inclogui una llista de paràmetres que objectivin com a mínim variables econòmiques, qualitatives i de servei de cadascun dels proveïdors.
Contractació: participar activament en la redacció dels criteris i les condicions del contractes a proveïdors per tal de maximitzar la concurrència en els tenders i assegurar la qualitat dels subministrament o servei.
Seguiment del contracte: establir i aplicar una metodologia de seguiment i acompliments dels criteris objectius establerts en els contractes durant la seva vigència.
Entrades de Serveis : Analitzar tots els contractes del titular amb els diferents proveïdors en el moment del canvi de gestió i coordinar les subrogacions i les noves contractacions amb el departament jurídic.
Pressupost : Col·laborar en el pressupost de compres.
Seguiment de les incidències greus, sancions i possibles afectacions en els centres dels diferents proveïdors que subministren productes o serveis a SUMAR.
S'ofereix: Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres Horari: L'horari habitual és de dilluns a dijous de 8:00 a 16:45 hores i divendres de 8 a 15 hores.
Flexibilitat horària de 7 a 9h i de 16 a 17:45h Contracte: Fix (amb període de prova) Salari: ***** a ****** € x 14 pagues.
Formació: -Diplomat/da Grau en ADE, Empresarials o Enginyeria - Valorable Master o postgrau en gestió de compres, logística.
-Bons coneixement i pràctica en negociació Experiència: És imprescindible disposar 3 anys d'experiència en lloc de treball similar.
Competències : Treball en equip, comunicació iniciativa i proactivitat, bona capacitat per la negociació i organització.
CompromÍs amb els valors i les politiques de SUMAR.
Orientació i coordinació amb el client Intern.
Altres: -Domini Microsoft Office.
Nivell avançat de Microsoft Excel -Domini del Català i Castellà.
- Carnet de Conduir i Cotxe T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment