Vols formar part del nostre equip? A L'Onada Serveis, organització referent en el sector dels serveis a persones en situació de dependència, requerim incorporar un/a recepcionista. Tasques a realitzar: Gestió de la centraleta. Gestió de correspondència. Recepció proveïdors. Arxiu i altres activitats administratives. Control i sortida de documentació. Gestió documental amb els Dep Centrals. Col·laborar amb el personal amb aquelles tasques que, per excés de pes no puguin dur a terme. Col·laborar amb el personal, en aquelles tasques de recolzament a altres professionals quan aquests així li requereixin. Repartiment de catering centre de dia de Montroig. En general totes aquelles activitats no especificades anteriorment que li siguin encomanades i tinguin relació amb l’anterior. S'OFEREIX: Contracte per substitució de 3 mesos a 6 mesos. Jornada completa en horari de setmana curta y llarga (es treballen dies alterns i caps de setmana alterns) de 8.30-13.30/14.30-20.03. Salari segons conveni. INCORPORACIÓ IMMEDIATA. Compromís de L’Onada Serveis amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits. L’Onada fa un pas ferm per la igualtat, t'hi vols sumar? Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més! CFGM Gestió administrativa. FPI Tècnic/a Auxiliar Administratiu. FPII. Es valorarà formació especifica del lloc de treball. Informàtica paquet office. Català i Castellà parlats i escrits correctament. Estar inscrit/a com a demandant d'ocupació. Habilitats i valors: Disposició de Servei. Sociabilitat. Dots i habilitats comunicatives. Interès pel treball amb gent gran. Capacitat per resoldre conflictes. Empatia. Disponibilitat horària.