Requisits
- CFGM Administració i Finances (o titulació equivalent)
- Preferible experiència prèvia
- Bon coneixement d’eines ofimàtiques (Excel, Word,…)
Tasques comptabilitat i administració
- Gestió de les factures rebudes (comptabilització, arxiu)
- Comptabilització i conciliació bancària
- Gestió PRL
- Gestió viatges d’empresa
Tasques RRHH
- Selecció de personal (recerca, anuncis, seguiment i primera criba)
- Control fixatge de personal
- Control i gestió de vacances
- Supervisió nòmines, Seguretat Social i IRPF (amb suport d’assesoria)
Altres tasques
- Suport a Gerència i a la persona responsable d’Administració
Idiomes
- Català parlat i escrit
- Castellà parlat i escrit
- Molt valorable bon nivell d’anglès
Oferim
- Contracte indefinit
- Jornada parcial de 4 hores de 10.00 a 14.00 de dilluns a divendres (presencial)
- Salari inicial entre 9.000€ - 10.500€
- Incorporació immediata
- Ubicació oficina : Sant Just Desvern (Barcelona) català (parlat Superior, escrit Superior), espanyol (parlat Superior, escrit Superior), anglès (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
#J-18808-Ljbffr