CaixaBank és un grup financer amb un model de banca universal socialment responsable amb visió a llarg termini, basat en la qualitat, la proximitat i l'especialització, que ofereix una proposta de valor de productes i serveis adaptada per a cada segment, assumint la innovació com un repte estratègic i un tret diferencial de la seva cultura, i que gaudeix d'un posicionament líder en banca detallista a Espanya i Portugal que li permet tenir un rol clau en la contribució al creixement econòmic sostenible.
Quins projectes desenvolupem?
La Direcció d'Organització i Processos té com a objectiu abordar projectes de reenginyeria enfocats a la millora de processos, el desenvolupament organitzatiu, projectes corporatius transversals i altres de naturalesa similar. La Direcció de Govern i Metodologia, dins Organització i Processos, se centra a proporcionar capacitats i mecanismes de governança del Mapa de Processos, les metodologies necessàries i el suport informacional per a tot això.
Requisits mínims
* Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Enginyeria Industrial o Organització Industrial, Enginyeria Informàtica o similars.
* Experiència en laplicació de Metodologies de Reenginyeria de Processos (Lean Six-Sigma, Design thinking, Kaizen…).
* Experiència al Govern de Mapa de Processos.
* Coneixements avançats a la Suite Aris o similars de Gestió de Processos, així com en el modelatge de processos amb notació BPMN.
* Nivell mitjà en anglès escrit i parlat.
* Capacitat per definir metodologies, models i sistemes orientats a l'estandardització i el compliment d'estàndards de qualitat.
* Capacitat per relacionar-se amb múltiples Stakeholders i liderar projectes de perfil metodològic.
* Capacitat per abordar línies de treball de Gestió del Canvi que garanteixin la implantació de metodologies amb èxit.
Addicionalment es valoraran de manera positiva els següents aspectes:
* Experiència en la configuració i govern de Mapes de Processos i Arquitectures Empresarials.
* Coneixements de capacitats d'IA aplicades a Processos (IAG, Agentic AI, …) Coneixements de Solucions de Process Mining i automatització de processos (Celonis, Uipath, Camunda, …).
* Coneixements d'Analítica de dades (SQL, …).
* Coneixements de mètodes estadístics i de mesurament de processos (temps, colls d'ampolla, etc.).
* Coneixement de normes i estàndards de qualitat aplicables a processos (ISO 9001, EFQM, etc)
Altres Competències (Soft Skills):
* Focus en resultats
* Anticipació i gestió del canvi
* Impuls a la Diversitat
* Col·laboració i Transversalitat
* Comunicació i empatia
* Influència
* Orientació al client
Què oferim?
* Formar part del banc més innovador d'Europa occidental, segons els premis The Innovators de la revista nord-americana Global Finance.
* Programa d'onboarding i acompanyament personalitzat per al teu desenvolupament professional.
* Itinerari formatiu individual amb accés a la nostra plataforma en línia, que ofereix un catàleg extens de recursos d'autoaprenentatge per fomentar el teu creixement continu.
* Disposaràs d'una assegurança de salut completa totalment gratuïta per a tu. A més, quedaràs adherit o adherida al Pla de pensions, al qual CaixaBank farà aportacions pensant ja en el teu futur.
* Retribució flexible aplicada al transport, la formació, els idiomes i la llar d'infants, entre d'altres.
* Mesures de flexibilitat (treball en remot, flexibilitat d'entrada).
* Tenim la certificació Top Employer, que ens reconeix com una de les millors empreses en les quals treballar.
Job profile
Analitza i redissenya processos, incorporant metodologies, millors pràctiques i estàndards, que garanteixin la millora contínua de l'eficiència operativa, qualitat i control del procés, impactant amb això en els KPIs claus del mateix (Touch Time, Time to yes, Costes, etc). Igualment governa el portfolio i metodologies relacionades amb els processos de l' Entitat.
Competències
H CONCEPTUALITZACIÓ DE MODELS, SISTEMES I IDEES H APLICACIÓ DE METODOLOGIES DE GESTIÓ PER PROCESSOS (LEAN SIX SIGMA,…) H MODELATGE DE PROCESSOS H GESTIÓ DEL CANVI I CAPACITACIÓ H DEFINICIÓ DE METODOLOGIES I GESTIÓ DE CALITAT H AUTOMATITZACIÓ DE PROCESSOS H GESTIÓ DE PROJECTES H BUSINESS CASE S.1.1 ALIANCES – COL·LABORACIÓ I TRANSVERSALITAT S.1.4 ALIANCES – COMUNICACIÓ H METODOLOGIA, IMPLEMENTACIÓ I EINES AGILE S.1.3 ALIANCES – INFLUÈNCIA S.1.2 ALIANCES – ORIENTACIÓ AL CLIENT S.2.1 HUMANISME – COMUNICACIÓ Y EMPATIA S.2.2 HUMANISME – LIDERATGE I DESENVOLUPAMENT D'EQUIPS / AUTOLIDERATGE S.4.1 ANTICIPACIÓ – ANTICIPACIÓ I GESTIÓ DEL CANVI S.3.1 EMPODERAMENT – FOCUS EN RESULTATS S.5.1 DIVERSITAT – IMPULS DE LA DIVERSITAT H ANÀLISI, DISSENY I REENGINYERIA DE PROCESSOS H CUSTOMER JOURNEY EXPERIENCE AND DESIGN H OPERATIVA DE PRODUCTES I SERVEIS