P La strong Fundació Europace /strong té la missió de lluitar contra la crisi climàtica i millorar el benestar de les persones promovent la descarbonització d’edificis i la transició energètica participativa. /p p Treballem en projectes d’innovació relacionats amb la transició energètica, la rehabilitació energètica (residencial, terciari, primari, pimes) i la regeneració urbana, amb una clara orientació cap al servei públic, la sostenibilitat i l’impacte social. /p p En un moment de creixement de l’organització, obrim una nova vacant per incorporar una strong persona amb talent, iniciativa i vocació comunicativa /strong, que contribueixi a donar visibilitat als nostres projectes i a reforçar la nostra presència pública a escala local, catalana i europea. /p p Busquem una persona strong polivalent, creativa i altament motivada /strong, amb experiència en comunicació i màrqueting, capaç de treballar en un entorn dinàmic, col·laboratiu i orientat a projectes d’alt impacte social. /p p Ens interessen especialment perfils amb formació i experiència en alguna d’aquestes àrees: /pulli Comunicació, periodisme, publicitat o màrqueting. /lili Ciències polítiques, dret o àrees de ciències socials amb experiència en comunicació institucional. /lili Perfils híbrids amb experiència en gestió de projectes europeus, divulgació científica o comunicació pública. /lili Professionals amb experiència en organització d’esdeveniments, accions de sensibilització o captació d’interessats i patrocinadors. /li /ulp Si t’apassiona comunicar iniciatives transformadores, treballar per un futur més sostenible i formar part d’un equip compromès, t’estem buscant. /p pstrongu Què et podem oferir? /u /strong /pulli Formar part d’una organització sense afany de lucre especialitzada en consultoria estratègica i innovació referent en el sector de la descarbonització d’edificis i la transició energètica. /lili Integrar-te en un equip multidisciplinari, amb experiència en projectes locals i europeus i una forta orientació a l’impacte. /lili Possibilitats reals de creixement professional en una entitat en expansió. /lili Pla de carrera i formació continuada adaptada al teu desenvolupament. /lili Llibertat i flexibilitat per organitzar-te i compatibilitzar la feina amb la vida personal(Lloc de treball: strong Olot /strong, amb possibilitat de strong teletreball dos o tres dies /strong i flexibilitat horària.) /lili Participar en el desplegament de projectes innovadors amb impacte real en la societat, tant a escala local com europea. /li /ul pstrongu Funcions / Responsabilitats /u /strong /ppstrong Comunicació corporativa i institucional /strong /pulli Executar el Pla de Comunicació de la Fundació i vetllar per la coherència de marca. /lili Redactar i editar continguts per a canals interns i externs: notes de premsa, newsletters, documents institucionals, webs, blogs i presentacions. /lili Gestionar relació amb mitjans de comunicació locals, catalans i estatals. /li /ulpstrong Xarxes socials i presència digital /strong /pulli Planificar, crear i publicar continguts per a les xarxes socials de la Fundació i dels projectes europeus. /lili Dissenyar i executar campanyes digitals de sensibilització, divulgació i captació. /lili Monitoritzar resultats, elaborar informes i proposar millores estratègiques. /li /ulpstrong Comunicació de projectes europeus /strong /pulli Donar suport a les tasques de comunicació dels projectes LIFE, Horizon Europe i altres programes europeus on participi la Fundació. /lili Elaborar materials i continguts específics per a deliverables de comunicació. /lili Coordinar-se amb consorcis internacionals i equips de comunicació de partners. /li /ulpstrong Màrqueting social i captació /strong /pulli Donar suport a accions de captació d’interessats, ciutadania i empreses per a projectes d’impacte. /lili Dissenyar i participar en accions de captació de patrocinadors (sponsorship) i col·laboradors. /li /ulpstrong Organització d’esdeveniments /strong /pulli Donar suport en el disseny i organització d’esdeveniments, jornades, rodes de premsa i accions de participació ciutadana. /lili Coordinar logística i producció, gestió de proveïdors i difusió. /li /ulpstrong Altres tasques /strong /pulli Contribuir a la generació de noves idees i millores en l’estratègia de comunicació de l’organització. /lili Treballar de manera autònoma i en equip, amb capacitat per gestionar diverses tasques simultàniament. /li /ul pstrongu Requisits /u /strong /ppstrong1) Estudis mínims: /strong Grau universitari en: Comunicació, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Màrqueting, Ciències Polítiques, Dret o àrees afins. /ppstrong2) Formació valorable: /strong Postgrau o màster en comunicació institucional, màrqueting digital, comunicació ambiental o gestió de projectes. /ppstrong3) Coneixements: /strong Gestió de xarxes socials i eines digitals (Meta, LinkedIn, SEU), disseny bàsic amb Canva, Illustrator, Figma o eines similars. /ppstrong4) Experiència valorable: /strong /pulli Més de tres anys d’experiència en comunicació o màrqueting, especialment en entitats socials, administracions públiques, consultoria o projectes europeus (LIFE, Horizon, Interreg,..) /lili Experiència en organització d’esdeveniments i relació amb mitjans. /lili Experiència en redacció de continguts tècnics o institucionals. /li /ulpstrong5) Competències personals: /strong /pulli Alta capacitat de comunicació oral i escrita. /lili Creativitat, mirada estratègica i atenció al detall. /lili Proactivitat, autonomia i implicació amb el projecte. /lili Capacitat de treball en equip i gestió de múltiples tasques. /li /ulpstrong6) Idiomes: /strong /pulli Català i castellà nadius o nivell alt. /lili Anglès C1 (indispensable). /li /ulpstrong7) Altres requisits: /strong /pulli Carnet de conduir i vehicle propi (valorable). /li /ul