Perfil/Requisitos
Les seves funcions seran:
- Recopilació de la informació prèvia a la incorporació de la persona per realitzar el PAI inicial (EEE, famílies, metges, etc.) - protocol de derivació
- Procés d’acollida amb entrevistes a les persones usuàries i elaborar la valoració inicial integral de les necessitats de la persona usuària i la identificació de les àrees prioritàries
- Elaboració, juntament amb la resta d’equip interdisciplinar del servei i la persona atesa, del Programa individual per a la inserció laboral (PRIIL).
- Dur a terme entrevistes de seguiment i suport psicològic.
- Facilitar la millora de la gestió de la simptomatologia i dotar d’estratègies personals per adaptar-se al context laboral.
- Realitzar, juntament amb la Insertora laboral o amb la referent concreta, entrevistes amb les famílies o representant legal, quan sigui necessari, pel procés de rehabilitació laboral de la persona.
- Dur a terme en les tutories personals les intervencions necessàries per facilitar la millora i/o manteniment dels hàbits personals i l’ajustament personal.
- Si fos necessari i la Insertora ho requereix, fer el seguiment psicològic de les persones inserides laboralment.
- Reunions de coordinació amb la resta de l’equip sobre el seguiment psicològic de les persones.
- Coordinació amb la xarxa de salut mental i comunicar qualsevol indici de descompensació de la malaltia.
- Vetllar per la protecció de dades més sensibles.
- Responsabilitzar-se de l’avaluació la QdV de les persones usuàries i promoure la millora en les seves vuit dimensions
- Dissenyar recursos i estratègies per conèixer les persones i acompanyar als professionals de l’equip de referència en la seva aplicació.
- Garantir que totes les persones usuàries disposin d’un PRIIL que reculli els seus objectius, interessos i necessitats de suport, i que aquest es porti a terme
- Recollir i registrar informació i elaborar informes d’aspectes psicològics i de salut de les persones usuàries.
- Vetllar pel seguiment i actualització de les pautes mèdiques de les persones usuàries.
- Coordinar les incidències i actuacions en cas d’urgència de les persones usuàries (urgència mèdica, de crisi epilèptica, de fugida o pèrdua de la persona usuària, etc.).
Llicenciatura o grau en Psicologia.
Experiència laboral mínima d’uns 3 anys en rehabilitació comunitària
Altres formacions complementàries:
- Coneixement del Model Social de la Discapacitat, Model de Qualitat de Vida (QdV), Planificació Centrada en la Persona (PCP), del Suport Actiu i del Suport Conductual Positiu.
- Experiència especialitzada en Trastorn Mental Greu.
- Formació en desenvolupament de persones.
- Formació en desenvolupament d’ equips.
Competències personals:
- Orientació a les persones
- Treball en equip
- Habilitats socials i escolta activa
- Resolució de conflictes
- Automotivació i Proactivitat
- Flexibilitat i capacitat d’adaptació
- Organització
- Competencias
- Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Capacidad de Negociación
- Nível
- Empleado
- Tipo de contrato
- Jornada completa
- Duración
- Indefinido
- Salario
- Entre 18.001 y 24.000 € bruto/anual
- Estudios mínimos
- Licenciado
- Experiência mínima
- Al menos 2 años
- Fecha de inicio
- 21/10/2024
- Nº de vacantes
- 1