Al
Grup Taurus, empresa líder en el sector del petit electrodomèstic, busquem incorporar
personal administratiu
per donar suport a diferents àrees de l'empresa ( logística, administració comercial, etc.).
Quines seran les teves funcions? Gestió i seguiment de comandes, albarans i factures. Suport administratiu al departament corresponent (logística, comercial...). Tracte amb clients, proveïdors i altres departaments interns. Introducció i actualització de dades en sistemes ERP. Arxiu i gestió de documentació administrativa.
Què busquem? Valorable formació en ADE, CFGS en adminsitració o finances o similar. Experiència prèvia en tasques administratives (es valorarà experiència en entorns industrials o de distribució). Bon domini d’eines informàtiques (paquet Office, ERP, etc.). Capacitat d’organització, treball en equip i orientació al detall. Es valorarà anglès o altres idiomes
Oferim: Incorporació a una empresa consolidada i en creixement. Bon ambient de treball i possibilitats de desenvolupament professional. Jornada completa i contracte fiable. Beneficis socials ( flexibilitat horaria, divendres intensius, tiquet menjador... )