 
        
        Titulacions: Ha de complir algun dels requisits següents: TÈCNIC SUPERIOR administració i finances GRAU en Administració i Direcció d'Empreses DIPLOMATURA en gestió i administració pública Experiència en l’ocupació: 12 mesos Coneixements d’informàtica: MICROSOFT OFFICE Idiomes: CATALÀ;ESPANYOL;ANGLÈS Nívell propi CA: Nívell professional:TÈCNICS I SENSE CATEGORIA LABORAL DETERMINADA Tipus de contracte: LABORAL INDEFINIT Horari: dl-dj 8h a 13h i dv 7.15h-15.15h 
Empresa ubicada a Canovelles busca a un/a administratiu/va amb experiència demostrable, domini del paquet office i Outlook, coneixements de SAGE 200, experiència en gestió documental, familiaritzat amb plataformes de PRL, nívell C1 de català, mig d'anglès, formació en atenció al client... i residència al Vallès oriental. 
- Experiència 12 mesos. EMPLEATS ADMINISTRATIUS AMB ANGÉS I CATALÀ 
- espanyol (parlat superior, escrit superior) 
- anglès (parlat mitjà, escrit mitjà) 
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional) 
- Contracte laboral indefinit 
- Jornada completa 
- Salari mensual brut 18069