Des de PIMEC estem seleccionant per una empresa del sector de la construcció situada a Barcelona.
La teva missió és gestionar la relació comercial amb els clients i liderar els projectes executius d’arquitectura, reformes i interiorisme d’espais de treball.
Responsabilitats principals:
* Relació amb client a nivell tècnic i comercial. Manteniment de la cartera de clients i potenciació de vendes amb nous clients, així com visites de presentació de serveis i productes.
* Elaboració de pressupostos, presentacions a clients, seguiment i tancament de vendes.
* Realitzar informes comercials per a la direcció.
* Coordinar i planificar projectes, detallant activitats, recursos, terminis i costos.
* Elaborar els projectes executius, amidaments i memòries.
* Col·laborar amb altres departaments implicats en l'execució dels projectes.
* Dibuixar i completar plànols de projecte i presentacions 3D.
Perfil valorat:
* Persones amb iniciativa, alta capacitat organitzativa, bona relació interpersonal, comunicació fluida i treball en equip.
Formació i experiència:
* Formació superior en Arquitectura i valorable màster en Gestió Comercial, Marketing, Vendes o similar.
* Idiomes: català i castellà nadius. Anglès amb coneixements avançats per a comunicació oral i escrita.
* Experiència mínima de 5 anys com a Project Manager i comercial.
Condicions laborals:
* Empresa familiar referent en el sector, amb bon ambient de treball i possibilitats de creixement professional.
* Contracte indefinit i jornada completa amb horari flexible de 8h/9h – 17.30h/18h de dilluns a dijous, divendres intensiu.
* 2 dies de teletreball a la setmana després dels primers 6 mesos.
* Salari: 40.000 euros bruts anuals + 10.000 de retribució variable.
#J-18808-Ljbffr