Des de la Fundació Formació i Treball creiem fermament que la feina és la millor alternativa per lluitar contra l’exclusió social; per aquest motiu desenvolupem programes de formació i creem activitats econòmiques que permetin generar ocupació específica pel col-lectiu que atenem; que alhora donen servei a la resta de la societat.
- Experiència 3 anys. Experiència mínima: Experiència mínima de 3 anys en l’àmbit de la gestió administrativa del personal.
- TÍTOL DE GRAU
- Grau universitari en Relacions Laborals, Administració i Direcció d’Empreses o similar.
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Formació complementària: - Domini de full de càlcul (Excel) a nívell avançat, amb capacitat de construir fórmules, filtrar dades i crear taules complexes. - Coneixements d’eines informàtiques per a compartir arxius al núvol (Google Drive, Calendar). - Coneixements de programes de gestió de personal: JIRA, Factorial i/o A3. Competències: - Iniciativa i dinamisme - Capacitat de planificació i organització - Treball en equip - Habilitats comunicatives - Flexibilitat i pro activitat - Sensibilitat social Idiomes: Alt nívell de català i castellà. Altres: Valorable carnet de conduir tipus B i vehicle propi.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: Horari: 8.30h a 16.30h, amb flexibilitat horària i el descans reglamentari diari. Centre de treball: Sabadell, amb un període de formació a la Delegació de Sant Adrià de Besòs. Salari anual brut de 20000 a 22000 eu.