Publicada el Publicado hace 23 hr horas
Descripción
Dins del nostre pla d'expansió nacional i internacional, seleccionem un/a consultor/a de selecció de personal per a incorporació en l'equip de l'oficina del Vallès Oriental.
Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Estem especialitzats en headhunting i selecció de personal per a les àrees: comercial, producció, IT, finances i internacional.
Requerim incorporar una persona responsable, proactiva, amb visió d'empresa i do de gents que realitzi les següents tasques:
* Gestió íntegra dels processos de selecció assignats, de selecció directa i contractació estable per a empreses clients.
* Cerca (base de dades de candidats Etalentum, publicació en portals de feina i cerca activa), criba, entrevista i selecció de possibles candidats/es.
* Elaboració i presentació d'informes dels candidats/es.
* Assessorament a l'empresa client.
* Orientació al candidat/a en tot el procés de selecció.
* Seguiment dels processos de selecció fins al tancament d'aquests.
S'ofereix:
* Desenvolupament professional en companyia líder del sector en l'àmbit nacional.
* Formar part d'una empresa i d'un equip jove, dinàmic i en continu creixement i desenvolupament.
* Formació contínua a càrrec de l'empresa.
* Modalitat de treball híbrida (de dilluns a divendres, amb 2 dies presencials i 3 dies de teletreball).
* Horari flexible.
* Conciliació personal - professional.
Es requereix:
* Persona responsable, metòdica, organitzada, proactiva, i amb ganes de desenvolupar-se en el sector de la selecció de personal i dels RRHH.
* Do de gents, vocació de servei i orientació al client/candidat i a objectius.
* Bon nivell de redacció i comunicació en català i castellà.
Es valorarà:
* Experiència realitzant tasques similars a les descrites, preferiblement en l'àmbit de la selecció de personal, headhunter, recruiter o similars.
* Residència a la comarca del Vallès Oriental o bé al Maresme.
* Coneixement del teixit empresarial de la comarca.
* Nivell mínim d'Anglès (B2).