Parlem és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses. Actualment, estem buscant un/a persona amb experiència en l'àrea de Relacions Laborals per incorporar-se al departament de RRHH. Quines seran les teves responsabilitats? Gestionar i supervisar els processos de contractació. Seguiment del cicle complet de la nòmina a coordinar amb gestoria externa. Control de les altes/baixes, IT, permisos, finalitzacions i altres tràmits laborals. Assegurar el compliment de la normativa laboral i coordinar-se amb assessories jurídiques/laborals externes si escau. Acompanyar i donar suport en matèria de PRL. Actuar com a referent i punt de consulta de l’equip de RRHH per a temes legals, documentals i operatius. Donar suport a la Direcció de RRHH en projectes transversals, auditories, implementació de noves polítiques i transformació digital. Què esperem de tu? Formació universitària: relacions laborals, dret o ADE Experiència mínima de 5 anys Català i castellà nadiu, l'anglès és un plus Alt domini d'office Per què Grup Parlem? Ambient de treball jove i dinàmic. Flexibilitat horària d’entrada i sortida. Teletreball en model híbrid. Targeta de retribució flexible. Jornada intensiva a l’estiu. Festa el dia del teu aniversari. Bonus semestral segons assoliment d’objectius. Jornada de 37,5h.