Cerquem professionals amb caràcter emprenedor que formin part del projecte estratègic de l'entitat en la seva expansió a nivell nacional. La persona seleccionada s'encarregarà de la gestió i desenvolupament comercial a la zona com a assessor d'assegurances, oferint una àmplia gamma de productes asseguradors als seus clients. Un cop iniciada l'activitat i adquirits els coneixements de tots els productes, optarà a la gestió d'una cartera de clients.
FUNCIONS :
* Desenvolupar accions comercials per a la venda de productes i serveis de la companyia a particulars i empreses, generant nous contactes.
* Gestió de la cartera de clients assignada, oferint assessorament i solucions integrals amb un tracte personalitzat i proper. Desenvolupament de la cartera amb accions de fidelització i venda creuada.
* Elaboració de propostes comercials, seguiment i tancament de les mateixes.
* Recolzat per l'equip de la Sucursal, disseny i creació de campanyes i acords comercials amb entitats i empreses.
REQUISITS :
* Es valorarà estudis relacionats en empresarials, econòmiques, ADE, dret o estudis relacionats.
* Residència a la zona Vallès Oriental.
* Permís de conduir B.
* Caràcter emprenedor, iniciativa i dots comercials.
OFERTES :
* Formació i assessorament continu a càrrec de l’empresa.
* Sou fix + variable.
* Possibilitat de cessions de carteres de clients.
* Oficina com a punt de venda.
* Horari flexible amb opció a teletreball.
* Una gamma competitiva de productes asseguradors i financers.
* Campanyes comercials i grans incentius.
Experiència: 1 mes. No és necessària.
Formació mínima: Primera etapa d'educació secundària completa.
Salari mensual brut: des de 1500 fins a 2000 euros.
#J-18808-Ljbffr