A Palomo Consultors, una assessoria empresarial referent a les Terres de l’Ebre amb més de 50 anys d’experiència, estem creixent i volem incorporar al nostre equip una persona amb ganes, talent i passió pel tracte amb les persones. Si tens una excel·lent atenció al client, un somriure contagiós i ets una persona proactiva, metòdica i amb ganes d’aprendre, aquesta és la teva oportunitat! Perfil que estem buscant: Somriure sempre a punt i gran capacitat de comunicació. Proactivitat, flexibilitat i capacitat per fer múltiples tasques alhora. Organització, agilitat i atenció al detall. Domini de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook…). Bona presència i tracte excel·lent amb el públic. Es valorarà experiència prèvia en llocs similars. Valorable coneixements en l’entorn laboral. Idiomes: Català i castellà nivell alt i molt valorable anglès.
Atenció i recepció de clients. Suport administratiu i comercial. Gestió de correus, trucades i documentació. Coordinació amb els diferents departaments. Gestió d’assegurances i tràmits de gestoria. Suport a l’àrea de RRHH.
* Experiència 2 anys. amb funcions similars a les ofertades
* TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
* Administració, secretariat....
* Competències / coneixements: Somriure sempre a punt i gran capacitat de comunicació. Proactivitat, flexibilitat i capacitat per fer múltiples tasques alhora. Organització, agilitat i atenció al detall. Domini de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook…). Bona presència i tracte excel·lent amb el públic. Es valorarà experiència prèvia en llocs similars. Valorable coneixements en l’entorn laboral. Es valoraran coneixements de I.A. Idiomes: Català i castellà nivell alt i molt valorable anglès. Requisit imprescindible: residència a Tortosa o voltants.
* Contracte laboral indefinit
* Jornada completa
* Altres dades d'interès: Horari: dilluns a dijous de 9 a 18 (30 min. per dinar) ; divendres de 9 a 15. Estiu horari intensiu: 8 a 15 Flexibilitat horària i conciliació