Requerim incorporar un Tècnic/a laboral per realitzar funcions d'assessorament i gestió laboral als nostres clients, integrat/da dins del nostre equip de l'Àrea Laboral. Les seves tasques consistiran en:- assessorament en matèria laboral- confecció de nòmines i Seguretat Social- contractació i pròrrogues de contractes- altes, baixes i variacions- aplicació de convenis i endarreriments- models 111 i 190- confecció d'ajornaments i devolucions de quotes- registre salarial...- Titulació acadèmica mínima: Diplomat en RRHH o Grau en RRLL i RRHH o Grau en Dret.- Experiència mínima de 2 anys en gestió de nòmines i assessorament.- Coneixement de la normativa vigent.- Es valorarà coneixements del programa de gestió SUASOR/LABOR- Idiomes: Català, parlat i escrit correctament. Castellà: parlat i escrit. Anglès: es valorarà el coneixement tant parlat com escrit d'aquest idioma.Es necessita una persona rigurosa i organitzada, amb elevat grau d'empatia per tractar amb els clients i amb capacitat de treballar en equip i sota presió. Ganes d'aprendre i de millora contínua i d'afrontar els canvis de tot tipus, principalment els que comporten la introducció de les TIC. Imprescindible Excel avançat i treball en equip.