Cerquem un/a docent per a impartir el Certificat d'Assajos Microbiològics i Biotecnològics El curs iniciaria el 18/02/2026, de dilluns a divendres, 5 hores/tarda. Possibilitats de contracte laboral o mercantil, professional lliure. La persona a incorporar podrà continuar desenvolupant formacions dins l'Àrea de Qualificació Professional.
Impartir el Certificat de Professionalitat d'Anàlisi Química. Per poder optar a la plaça és totalment imprescindible poder acreditar els següents requisits:
• Estudis relacionats amb el CP Assaigs microbiològics i biotecnològics (Biologia, Biotecnologia, Ciències Químiques o altres titulacions equivalents). La titulació acadèmica s'ha d'acreditar amb els títols o certificats acadèmics originals o amb còpia compulsada
• Experiència docent ( Màster Professorat o certificat d' experiència docent contrastada d'almenys 600 hores en els últims deu anys en formació professional per a l'ocupació o del sistema educatiu)
• Experiència professional mínima requerida amb acreditació d'un any en el sector relacionat.
* Experiència 1 anys. Experiència professional en el sector
* Biologia i/o Biotecnologia
* Química
* català (parlat Superior, escrit Superior)
* Competències / coneixements: Disposar del CAP/ Màster de professorat o bé, 600 hores d'experiència docent
* Contracte laboral indefinit
* Jornada parcial (20 hores - jornada setmanal)
* Salari mensual brut des de '1900' fins a '2100'