Tenim una vacant per a recepcionista i també per donar suport al Departament de RRHH i Direcció. La persona que entri farà les següents tasques:
1.- Control dels horaris, vacances, hores extres i permisos dels treballadors mitjançant el programa Dasstime i Excel.
2.- Entrada de documentació justificada dels treballadors.
3.- Alta i baixa dels treballadors amb DassNet.
4.- Control de labsentisme i comunicació dels responsables.
5.- Contacte i gestió amb les ETTs per la selecció de personal i actualitzar aquesta informació al Pla dIgualtat.
7.- Preparació del kit de benvinguda pels nous treballadors
8.- Preparació de tota la informació relacionada amb la nòmina per enviar a la gestoria.
9.- Buscar i gestionar els cursos de formació necessaris per cada departament.
10.- Atenció de trucades i registre de visites.
11.- Preparació de les sales de visites.
12.- Organització i gestió de despeses dàpats, vols, hotels I taxis dels treballadors i/o visites.
13.- Generar informe dinversions i despeses a través de SAP.
14.- Gestionar esdeveniments anuals de lempresa.
15.- Tenir cura de la imatge de lempresa Oferta de treball a la comarca Osona
Paquet Office nivell avançat.
Carnet de conduir i cotxe propi.