Overview
Per empresa del sector de l'automoció, situada en la comarca de l'Alt Empordà, seleccionem a un/a Tècnic/a comptable i de RRHH. Reportant directament a gerència, la seva principal missió serà vetllar pel bon funcionament administratiu, comptable i laboral de l’empresa.
Responsabilitats
* Comptabilitat general: assentaments, facturació, gestió de proveïdors i impostos.
* Control i compliment del calendari fiscal.
* Gestió operativa de mails i documentació comptable.
* Suport en RRHH: incidències, nòmines, onboarding i documentació laboral.
* Coordinació amb proveïdors i seguiment de cartera.
Requisits
* Experiència en comptabilitat i gestió administrativa.
* Coneixements en RRHH i normativa laboral.
* Capacitat d’organització, autonomia i responsabilitat.
* Experiència en entorns professionals exigents.
Formació i experiència preferent
* Grau en Comptabilitat i Finances.
* Grau en Administració i Direcció d'Empreses.
* Mínim 2-3 anys en una posició similar amb funcions híbrides (comptabilitat i RRHH).
* Experiència en gestió de proveïdors i presentació d’impostos.
* Experiència en l’ús de programes de gestió comptable i/o laboral.
* Domini de programes de comptabilitat i gestió laboral.
* Coneixements en normativa laboral actualitzada.
* Valorables coneixements de francès.
Condiçons laborals
* Jornada completa i divendres intensiu
* Contracte estable i entorn de treball dinàmic.
* Possibilitat de creixement professional.
* Suport i formació inicial.
#J-18808-Ljbffr