Per un important despatx d'advocats i economistes, amb presència internacional i situat a Barcelona, busquem a un/a Gestor/a d'Estrangeria amb experiència per a enfortir el nostre equip i oferir un servei àgil, empàtic i professional als seus clients nacionals i internacionals.
Entre les seves funcions principals es trobaran:
- Gestió d’expedients de permisos de residència i treball (inicials, renovacions, modificacions, autoritzacions).
- Tramitació de procediments mitjançant el sistema PAC (Presentació Autoritzada per Col·legi).
- Tramitació de nacionalitats, targetes comunitàries i reagrupacions familiars.
- Contacte i atenció directa amb clients estrangers, tant particulars com corporatius (multinacionals).
- Seguiment d’expedients davant d’Oficines d’Estrangeria, Subdelegació del Govern i altres organismes.
- Preparació de documentació, legalitzacions i seguiment de requeriments.
Es requereix:
- Experiència prèvia mínima d’1-2 anys en tramitació d’expedients d’estrangeria.
- Coneixement del sistema PAC i de la normativa vigent d’estrangeria (LOEX).
- Domini del català i castellà.
- Anglès fluid.
S'ofereix:
- Jornada completa.
- Salari competitiu en dependència dels coneixements i experiència aportada.
- Estabilitat laboral.
- Possibilitat de creixement i desenvolupament professional en un despatx consolidat amb bon ambient laboral.
- Treball presencial en oficina situada a Barcelona zona Francesc Macià.
- Capacitat de comunicació, empatia amb el client estranger i organització.