Parlem és l'operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses. Actualment estem buscant un/a Office Manager per incorporar-se al departament de RRHH.
Què esperem de tu? ·Formació FP o universitària. ·Català i castellà nadius i anglès alt. ·Experiència en tasques administratives, de gestió d'oficina.
Quines seran les teves responsabilitats?
Et responsabilitzaràs del dia a dia de l'oficina.
Gestionaràs les visites externes a l'oficina central, les incidències i la recepció de paquets entre d'altres.
Coordinaràs les agendes, els viatges i les reunions dels equips.
Redactaràs informes i actes de reunions.
Organitzaràs els esdeveniments corporatius.
Gestionaràs la flota de vehicles.
Donaràs suport a direcció en tasques administratives.
Per què Grup Parlem?
Ambient de treball jove i dinàmic. Flexibilitat horària. Teletreball en model híbrid. Targeta de retribució versátil. Horari intensiu a l'estiu. Festa el dia del teu aniversari