ESTEM REVITALITZANT EL SECTOR I VOLEM QUE T'UNEIXIS! A MÉS, T'AJUDAREM A REVALORITZAR LA TEVA CARRERA.
brUNEIX-TE AL NOSTRE EQUIP!
brA Beta Conkret tenim nous projectes on podries aportar el teu talent. Estem buscant talent com el teu!
brSi tens passió per la construcció i busques un lloc on el teu talent sigui valorat, t'estem buscant! A BETA CONKRET, S.A. ens dediquem a crear projectes innovadors i de qualitat, i volem que formis part del nostre equip.
brResponsabilitats:
brGestió de la producció d'obra, tant a nivell econòmic com de planificació. Realització d'estudi previ, negociació i contractació, seguiment del compliment de l'obra, certificacions, etc .. Contacte directe amb propietat, direcció facultativa i d'execució, sota assessorament i suport del cap de grup.
brSupervisar i coordinar totes les activitats a l'obra, garantint el compliment de terminis, costos i qualitat.
brCoordinar els equips de treball, incloent-hi contractistes, subcontractistes i personal de l'obra.
brAssegurar que es compleixin totes les normatives de seguretat i salut a la feina, gestionant els procediments de seguretat en obra.
brRealitzar la planificació i programació de les activitats, assegurant la disponibilitat de recursos materials, humans i equips necessaris.
brControlar els costos del projecte i assegurar que s'ajustin als pressupostos establerts.
brGestionar la qualitat de l'execució de l'obra i assegurar que tots els treballs es facin segons les especificacions del projecte.
brCol·laborar amb el departament de compres per a l’adquisició de materials i equips necessaris per a l’execució de l’obra.
brGestionar la relació amb els clients, arquitectes, enginyers i altres professionals involucrats al projecte.
brRequisits:
br• Títol universitari Arquitectura Tècnica, Enginyeria o afins.
br• Mínim 5 anys d'experiència com a cap d'obra, preferentment en projectes residencials.
br• Coneixement de normatives de seguretat en la construcció i el control de qualitat.
br• Capacitat per liderar equips de treball i coordinar múltiples activitats simultàniament.
br• Experiència en la gestió de pressupostos, els costos i la planificació d'obres.
br• Excel·lents habilitats de comunicació, organització i resolució de problemes.
br• Coneixements en programari de gestió d'obres (MS Project, AutoCAD, Presto, entre d'altres).
br• Capacitat per treballar sota pressió i complir terminis establerts.
br• Disponibilitat per a treball en obra i desplaçaments segons calgui.
br
brQue oferim
brSalari competitiu segons l’experiència
brVehicle
brEstabilitat laboral i possibilitat de desenvolupament professional.
brProjectes desafiadors i variats.
brOportunitat de treballar en projectes d'alt impacte i constant creixement.
brBon ambient de treball i equip dinàmic.