DescripcióFaura-Casas Auditors Consultors cerca incorporar un/a Auxiliar Administratiu/iva per al Departament d'Administració per la gestió d'informes d'auditoria i consultoria.Funcions principals:- Preparació de documentació, informes i tasques de seguiment administratiu.- Suport administratiu general del despatx.- Gestió documental i arxiu.- Edició i enquadernació d'informes.Requisits:- Experiència mínima de 2 anys en despatxos professionals (assessories, consultories, auditories, etc).- Habilitats comunicatives i bona redacció.- Capacitat d'organització i autonomia en la gestió de tasques.- Haver treballat o col·laborat amb entitats del sector públic o conèixer els seus procediments administratius.- Coneixements en gestió documental i plataformes administratives.- Domini alt d'idiomes català oral i escrit.Què oferim?- Contracte indefinit a jornada completa.- Bon ambient de treball i dinàmic.- Possibilitat de creixement i formació interna.- Salari entre 21.000 i 24.000 € b/a.