Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Comprador / a Sector Alimentació - Girona a Província GironaGrup empresarial del sector de l'alimentació ubicat a les comarques Gironines, busca un / a tècnic / a de compres amb experiència.Possibilitat de promoció a comprador sènior.Funcions i requisits de la vacantEs responsabilitzarà de :Anàlisis de com millorar els costos en el procés de compra.Elaborar, sota les directius del director de compres corporatiu, la política de compres del seu departament.Buscar i seleccionar proveïdors, envasos alternatius i nous canals de compra.Negociar amb proveïdors els terminis d'entrega, preus i condicions de compra.Gestionar les compres i els aprovisionaments.Identificar noves oportunitats i possibilitats de millora.Condicions que ofereix l'empresaPerspectiva de la feina.Requisits mínimsCicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.Certificats Professionals amb titulació Gestió i control de l'aprovisionament (COML0210).
Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses.Grau amb titulació Enginyeria en Organització Industrial.Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses.Enginyeria Superior amb titulació Enginyeria en Organització Industrial.Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials.Es valora experiència en l'àrea de compres, preferiblement en l'entorn alimentari o de la gran distribució.
Cal tenir vehicle per poder accedir a l'empresa perquè està situada en un polígon industrial sense transport públic.Possibilitat de promoció a comprador sènior.Interessats adjuntar un CV actualitzat.Contesta si us plau les preguntes formulades, gràcies.
#J-18808-Ljbffr