Des de TANDEM SOCIAL, SCCL, col·laborem en el procés de selecció de Dincat Federació que està cercant un/a Referent del Programa de Conciliació Familiar. Busquem una persona per incorporar-se el maig de 2025 com a Referent del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID.
Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei, assegurant un impacte positiu en la gestió del programa i, en conseqüència, en la Qualitat de Vida de tot el nucli familiar.
Què és Dincat Federació?
És la Federació d'entitats socials que donen serveis i suports a les persones amb discapacitat intel·lectual i la veu principal en la defensa dels drets de les Persones amb Discapacitat Intel·lectual (DID) a Catalunya.
La nostra missió principal és vetllar per la defensa i l'exercici ple dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual i de les seves famílies a tot el territori, a través de la xarxa d'entitats federades i promovent una societat més justa i inclusiva.
Els seus valors són:
* Compromís amb les persones i els seus projectes de vida.
* Dignitat i igualtat de drets i oportunitats.
* Participació del col·lectiu en la presa de decisions.
* Competència, eficàcia i eficiència en totes les nostres actuacions.
* Transparència en la gestió de les nostres entitats.
Què és el Servei de Conciliació Familiar?
El Servei de Conciliació Familiar és un dels dos pilars que conformen el Programa d'Atenció a Famílies amb Fills/es amb DID (SAFDID) de Dincat. Proporciona els suports que les famílies amb fills/es amb DID necessiten per empoderar-se i desenvolupar-se plenament, assolint la màxima Qualitat de Vida per cada membre, a tot el territori català.
El programa i els serveis són prestats directament per entitats de primer nivell sòcies de Dincat, que coordina Dincat en la gestió, execució i justificació dels serveis finançats via subvenció pública de la Generalitat de Catalunya.
El Programa SAFDID es desenvolupa a través de dues modalitats:
* Servei de Suport Familiar: Facilita eines i recursos per l'apoderament familiar en la cura.
* Servei de Conciliació Familiar, basat en:
* Modalitat de Personal de Suport, amb suport 1 a 1 per hores d'atenció al/a la fill/a amb DID.
* Modalitat d'Estades en Entorns Comunitaris, amb estades amb pernoctació de curta durada en grups reduïts.
El servei té com a objectiu oferir a les famílies la possibilitat de disposar de temps per a treball, descans o oci, millorant així la seva qualitat de vida, amb serveis adaptats a les necessitats concretes de cada família.
Responsabilitats del lloc
* Gestió integral del programa, coordinant amb les entitats i assegurant la justificació dels recursos.
* Planificació i seguiment econòmic, actualització de pressupostos, i informes mensuals.
* Formació i capacitació de les entitats en gestió econòmica i justificacions.
Perfil buscat
* Persones amb alta vocació de servei, organitzades, responsables i proactives.
* Capacitat de treball autònom i en equip, amb bones habilitats comunicatives.
* Iniciativa i capacitat d'aportar idees noves, amb identificació amb els valors del sector social.
Requisits
* Estudis en ADE, Empresarials, Polítiques o experiència equivalent.
* Al menys 2 anys d'experiència en gestió econòmica de projectes.
* Coneixements en gestió de subvencions, finances i ofimàtica avançada, especialment Excel.
* Competència en català nivell C.
Oferim
* Incorporació en maig de 2025, amb jornada de 35h/setmana, contracte indefinit, salari de 28.000€ bruts anuals.
* Horari flexible amb model híbrid, 2 dies de teletreball, i 36 dies de vacances.
Si t'interessa, envia el teu CV a ****** fins al dilluns 2 de maig a les 08:00h.
#J-18808-Ljbffr