Des de LHH seleccionem un/a Secretari/ària de Direcció
per incorporar-se a un
despatx professional consolidat, en substitució per jubilació de l’actual responsable administrativa.
Es tracta d’una posició clau i estratègica, amb una clara vocació de continuïtat i amb responsabilitats transversals dins de l’equip. Busquem una persona proactiva, organitzada i compromesa amb el projecte a llarg termini.
️
Quines seran les teves funcions?Atenció al client, tant telefònica com presencial.Suport directe a direcció.Emissió de factures, control de cobraments i seguiment de pagaments.Gestió de la comptabilitat interna del despatx.Coordinació amb proveïdors i gestió de material d’oficina.Organització de viatges i desplaçaments dels equips d’auditoria.Suport administratiu general als diferents departaments.Gestió documental, arxiu i seguiment de processos interns.
Quin perfil busquem?Persona organitzada, metòdica i resolutiva, amb capacitat per establir prioritats.Autonomia i habilitat per gestionar múltiples tasques simultàniament.Experiència prèvia en funcions administratives.Coneixements bàsics de comptabilitat.Excel·lent redacció i comunicació tant en català com en castellà.Discreció, confidencialitat i professionalitat en el tracte amb clients.
Es valorarà especialment:
Formació en Administració i Finances o similar.Experiència en despatxos professionals o assessories.Bon domini d’eines com Excel, Word i programes de gestió comptable.
Què oferim?Contracte indefinit i jornada completa.Incorporació a un equip estable, col·laboratiu i professional.Bon ambient de treball i confiança mútua.Participació activa en la gestió administrativa del despatx.Retribució competitiva
i alineada amb l’experiència aportada.
Ubicació:
BarcelonaSi ets una persona proactiva, compromesa i amb ganes d’estabilitat,
aquesta pot ser la teva oportunitat !
Inscriu-te o contacta amb nosaltres per a més informació.#ofertadefeina #secretariadirecció #administració #comptabilitat #Barcelona #LHH #ofertalaboral #despatxprofessiona