Important grup empresarial del sector de la distribució d'alimentació/comerç al detall, ubicat a la zona de la Jonquera, necessita incorporar un:
CAP DE MAGATZEM (H/D)
Busquem una persona amb experiència, caràcter i capacitat de lideratge per assumir la responsabilitat operativa de diversos magatzems d'una empresa de distribució en creixement. Reportant al Director de Logística, que té un rol més estratègic, aquesta figura serà clau per coordinar les operacions diàries i garantir el bon funcionament dels magatzems.
Funcions:
1. Liderar l'equip operatiu de magatzem (fins a 40 persones en temporada alta) distribuït en 4 ubicacions pròximes.
2. Unificar criteris i processos entre magatzems, establint dinàmiques de treball efectives.
3. Organitzar horaris, torns, vacances i cobertures segons volum de feina.
4. Assegurar el compliment dels tempos de càrrega i descàrrega.
5. Participar activament a l'operativa quan calgui (ús de transpalet, supervisió directa, etc.).
6. Vetllar per la correcta ubicació de productes i l'ordre general del magatzem.
7. Contribuir en la millora contínua i la digitalització de processos.
Oferim:
1. Contracte estable amb retribució competitiva segons experiència.
2. Possibilitat d'organitzar la jornada de manera flexible dins el rang de dilluns a dissabte matí.
3. Incorporació a una empresa sòlida, amb projecte de llarg recorregut i amb recorregut de desenvolupament.
Axxon és una empresa de treball temporal i selecció de personal que treballa per connectar a candidats i empreses que verdaderament encaixen. Generem connexions que acaben en relacions laborals valuoses perquè tant tu com l'empresa seguiu creixent. ¿Encajas amb la descripció? No ho pensis més i passa a formar part de la comunitat de Axxon Jobbers.
Requisits:
* Experiència prèvia en entorns logístics i/o magatzems de grans superfícies.
* Capacitat demostrada de lideratge, organització i imposició de criteris quan sigui necessari.
* Coneixements operatius (transpalet, preparació de comandes, recepció de mercaderies, ubicacions, etc.).
* Bon ús d'eines digitals per a la gestió de magatzem (valorable ERP).
* Disponibilitat per adaptar l'horari en funció de la feina.
* Es valorarà experiència en entorns amb alts volums i equip multidisciplinari.
#J-18808-Ljbffr