A la Fundació Pere Tarrés estem cercant professionals del turisme que tinguin ganes d'endinsar-se en el món social i del lleure per unir-se a l'equip de Comercial de l'àrea de Servei Colònies de Vacances i gestionar les reserves de les cases de colònies i albergs.
Responsabilitats del lloc de treball:
1. Atenció als clients per facilitar informació de les nostres cases de colònies i gestió dels processos de reserva per a grups i individuals.
2. Seguiment de les peticions dels clients relacionades amb les reserves, pagaments i modificacions.
3. Cotitzar pressupostos adaptats a les preferències dels clients.
4. Ampliar el segment de clients, captant nous esplais i grups i recuperant els antics.
5. Fer un seguiment post-estada per garantir la satisfacció dels clients i resoldre qualsevol incidència.
6. Registrar les interaccions amb els clients al sistema CRM.
7. Brindar atenció especialitzada als clients d'assegurances de lleure i voluntariat.
8. Suport durant el període d'inscripcions de colònies.
Requisits del candidat:
* Certificat de Professionalitat, Cicle formatiu o Grau Universitari en àmbit de turisme o relacionat.
* Experiència mínima d'un any en gestió de reserves, gestió de bases de dades i atenció al client.
* Vocació pel sector de lleure educatiu.
* Català i castellà amb bon nivell.
Condicions laborals:
* Incorporació immediata.
* Contracte temporal amb possibilitats d'incorporació fixa.
* Jornada completa: 37,5 hores setmanals, de dilluns a dijous de 9h a 18:30h i divendres de 9h a 13:30h.
* Treball remot parcial a partir dels tres mesos.
* Ubicació: Barcelona, zona les Corts.
* Oferim un entorn de treball dinàmic, amb formació i suport continu.
Sobre nosaltres:
Som una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys d'experiència en el sector del Lleure Educatiu i l'Acció Social.
#J-18808-Ljbffr