Descripció de l'oferta
La Facultat de Màrqueting i Comunicació de l'Escola Universitària Mediterrani (EUM) obre una convocatòria per a la contractació d'un/a professor/a per impartir tres assignatures del Grau en Màrqueting, cadascuna amb una càrrega de 6 crèdits ECTS. La persona seleccionada s'incorporarà a l'equip docent del curs 2025-2026.
Assignatures a impartir
* Desenvolupament de productes i marques: Anàlisi del cicle de vida del producte, processos d'innovació i creació de valor, gestió estratègica de marques i posicionament.
* Estratègies de productes i preus: Planificació de portafolis de productes, estratègies de diferenciació i fixació de preus. Aplicacions pràctiques en mercats competitius.
* Màrqueting industrial i de serveis: Particularitats del màrqueting entre empreses (B2B) i en entorns intangibles. Disseny d'estratègies de serveis i experiència del client.
Requisits
* Titulació mínima: Grau o Llicenciatura en Màrqueting, Administració i Direcció d'Empreses o àrees afins.
* Formació complementària valorada: Doctorat en Màrqueting, Direcció d'Empreses o similars.
* Experiència professional:
* Experiència docent prèvia en assignatures relacionades amb màrqueting estratègic o gestió de productes.
* Es valorarà positivament l'experiència en l'àmbit empresarial, especialment en desenvolupament de marques, estratègies de preus o màrqueting industrial.
* Idiomes: Català i castellà amb fluïdesa. Coneixements d'anglès valorats.
Condicions laborals
* Contracte: Temporal per curs acadèmic (amb possibilitat de renovació).
* Dedicació: A temps parcial
* Inici: Setembre de 2025.
* Ubicació: Barcelona (modalitat presencial).
* Remuneració: Segons barem docent establert per l'EUM i segons qualificació acadèmica i experiència.
Procés de selecció
Les persones interessades han d'enviar la seva candidatura incloent:
* Currículum actualitzat
* Carta de motivació
* Acreditació de titulacions
* Evidències d'experiència docent i/o professional
Data límit de presentació: 19/05/2025
Escala de Valoració de les Candidatures: Criteris i puntuació màxima
Formació acadèmica 20 punts - Grau/Llicenciatura en Màrqueting o ADE 5 punts- Doctorat 15 punts
Experiència docent universitària 25 punt s- En assignatures relacionades directament 20 punts- En altres assignatures afins 5 punts
Experiència professional en l'àmbit del màrqueting 30 punts- En desenvolupament de producte/marca 10 punts- En estratègies de preu 10 punts- En màrqueting industrial o de serveis 10 punts
Publicacions acadèmiques o materials docents10 punts
Competència lingüística (català/castellà/anglès) 9 punts - Nivell C1 o superior en català 3 punts- Nivell C1 o superior en castellà 3 punts- Nivell C1 o superior en anglès 3 punts
Carta de motivació i adequació del perfil 6 punts
Puntuació total màxima100 punts
Les candidatures que obtinguin una puntuació superior a 45 punts, passaran automàticament a la segona fase d'entrevista presencial. La fase d'entrevistes es realitzarà a partir del 26/05/25.