Funciones y responsabilidades del puesto:
2.1- Funcions en relació amb les persones usuàries, la seva família o persona de
referència
· Atenció integral de la qualitat, amb confort i seguretat, per a tots els residents,
garantint-la durant les 24 hores del dia i tots els dies de l'any.
· Cura de l'acompliment dels drets del resident i la lliure voluntat de l'ingrés o
permanència de les persones ateses a la residència.
· Valoració de l'atenció i les necessitats de les persones ateses, així com dels canvis
que es puguin presentar.
· Foment i facilitació de les relacions personalitzades amb els residents i amb la família
dels usuaris.
· Potenciació de la participació de la família del resident en la planificació de les
activitats de la residència.
· Solució a les queixes i/o suggeriments que puguin presentar els residents o llurs
familiars.
2.2- Funcions en relació amb l'equip interdisciplinari
· Exercitació de les funcions de cap de personal compartida amb els diferents coordinadors.
· Seguiment de la formació continuada i el reciclatge de tot el personal, afavorint les
relacions interpersonals de l'equip.
2.3- Funcions en relació amb l'organització del centre
· Planificació, direcció i supervisió de tots els serveis i activitats de la residència.
· Elaboració d'objectius de treball concrets a partir de la planificació general de
gerència; establint, si s'escau, el calendari, els responsables i el seguiment adient.
· Responsabilització i coordinació de les diferents àrees d'atenció del centre
residencial.
· Responsabilització i seguiment de la gestió econòmica i financera de la residència.
· Avaluació anual del grau de qualitat dels serveis i del grau de satisfacció dels usuaris.
· Actualització de la documentació oficial del centre i de la informació corresponent
dels usuaris, vetllant pel compliment dels requisits legals establerts.
· Coordinació de l'atenció dels usuaris que s'hagi de realitzar en serveis i institucions
afins.
Formación y experiencia necesaria para desarrollar las funciones
Ttitulació mínima de diplomat universitari de grau mitjà, preferentment, en l'àmbit de les ciències humanes i socials.
Habilidades, aptitudes y actitudes para el puesto de trabajo:
a) En relació amb l'atenció a les persones ateses:
· Capacitat de promoure el benestar integral de tots i cadascun dels residents.
· Capacitat d'escolta i de seguiment de les persones ateses, establint unes relacions
interpersonals que afavoreixin la comunicació, l'afecte i la confiança.
b) En relació amb el personal del centre:
· Capacitat motivadora de l'equip humà.
· Capacitat dinamitzadora, d'innovació, d'escolta, com també d'adaptació a noves
situacions.
c) En relació amb l'organització del centre:
· Capacitat per resoldre problemes i prendre decisions de forma àgil i eficaç.
· Capacitat de planificació i coordinació.
· Capacitat per establir les relacions interpersonals de forma positiva.
· Capacitat d'optimització dels recursos humans
Centro de trabajo: RESIDENCIA ELS ARCS (FIGUERES)
Otros requisitos català (escrit i parlat), word, excel, bases de dades...
Tipo de contrato: Contrato interinitat a Jornada complerta
Jornada laboral:
Jornada complerta
Horario/Turno:
De dilluns a divendres matins/tardes
Fecha de incorporación:
Inmediata.