Descripción:
Incorporant-se com a Strategic Marketing Manager a l’àrea Industrial assumirà com a funcions i responsabilitats principals:
• Gestió de segments.
• Orientació cap a la gestió del marge des d’una perspectiva de màrqueting.
• Fer formació a l’equip de vendes.
• Anàlisi de mercat.
• Coordinar el desenvolupament de materials.
• Tenir coneixement empresarial i habilitats financeres aplicades al desenvolupament d’estratègies.
• Ser responsable de la planificació d’iniciatives i de la coordinació de les diferents àrees.
• Liderar el pla d’activació de marca sobre l’equip de comunicació.
• Definir els indicadors clau (KPIs) per avaluar l’eficàcia i mostrat l’impacte en els objectius i metes empresarials.
- Es valorarà experiència en gestió de producte i coneixença del negoci i mercat.
- Coneixements de màrqueting.
- Anglès nivell mig-alt, valorant altres idiomes com el francès, alemany, xinès o italià.
Professional amb formació en Enginyeria Industrial (Grau o Màster).
Es valorarà experiència en gestió de producte i coneixença del negoci i mercat.
Coneixements de màrqueting.
Anglès nivell mig-alt, valorant altres idiomes com el francès, alemany, xinès o italià.
Persona amb habilitats sòlides de comunicació, autonomia i capaç de treballar eficaçment en un entorn dinàmic i ràpid. Treball en equip, habilitats de gestió del temps i organització.
#J-18808-Ljbffr