* Técnico/a de Reparación de Electrodomésticos# Técnico/a de Reparación de Electrodomésticos Málaga (Málaga) * Málaga* Hace 10 horas ¡Nueva!* ### Área - Puesto* ### Categoría o nivel Técnico/a* ### Vacantes 10* ### Inscritos 1* ### Contrato Contrato De duración determinada* ### Jornada Completa### Descripción de la oferta### Descripción de la ofertaProceso de selección continuo.### Funciones### Requisitos```Poseer alguna de las siguientes formaciones académicas:- Ciclo Formativo en Grado Medio o Superior. (valorable relacionado con la Electrónica)- Experiencia en reparación de Elctrodomésticos.- Incorporación Inmediata.Si la oferta te parece estimulante ¡No dudes en inscribirte!Somos una empresa comprometida con la igualdad y no discriminamos por género, etnia, orientación sexual, diversidad funcional, edad u otros aspectos protegidos por la legislación. Éste proceso de selección se basa en criterios objetivos de profesionalidad, méritos y capacidad.```## IMAN TEMPORING ETT, S.L.* BARCELONA* ETTsPage PersonnelA Coruña, Álava, Albacete, Alicante, Almería, Asturias, Ávila, Badajoz, Barcelona, Burgos, Cáceres, Cádiz, Cantabria, Castellón, Ceuta, Ciudad Real, Córdoba, Cuenca, Girona, Granada, Guadalajara, Guipúzcoa, Huelva, Huesca, Islas Baleares, Jaén, La Rioja, Las Palmas, León, Lleida, Lugo, Madrid, Málaga, Melilla, Murcia, Navarra, Ourense, Palencia, Pontevedra, Salamanca, Santa Cruz de Tenerife, Segovia, Sevilla, Soria, Tarragona, Teruel, Toledo, Valencia, Valladolid, Vizcaya, Zamora, ZaragozaHace 28 horasAdeccoVélez-Málaga EspañaHace 4 horasIMAN TEMPORING ETT, S.L.Málaga EspañaHace 4 horas------Formación RelacionadaCESUR. Centro Oficial de Formación Profesional---Escuela de Veterinaria MasterD---Instituto Tecnológico MasterD- ### Experiencia Al menos 1 año de experiencia- ### Salario Retribución sin especificar**Ingeniería y producción*** Técnico/a de Producción#### Personalised ads and content, ad and content measurement, audience insights and product developmentAds and content can be personalised based on a profile. More data can be added to better personalise ads and content. Ad and content performance can be measured. Insights about audiences who saw the ads and content can be derived. Data can be used to build or improve user experience, systems and software.* ##### Select basic ads Ads can be shown to you based on the content you’re viewing, the app you’re using, your approximate location, or your device type.* ##### Create a personalised ads profile A profile can be built about you and your interests to show you personalised ads that are relevant to you.* ##### Select personalised ads Personalised ads can be shown to you based on a profile about you.* ##### Create a personalised content profile A profile can be built about you and your interests to show you personalised content that is relevant to you.* ##### Select personalised content Personalised content can be shown to you based on a profile about you.* ##### Measure ad performance The performance and effectiveness of ads that you see or interact with can be measured.* ##### Measure content performance The performance and effectiveness of content that you see or interact with can be measured.* ##### Apply market research to generate audience insights Market research can be used to learn more about the audiences who visit sites/apps and view ads.* ##### Develop and improve products Your data can be used to improve existing systems and software, and to develop new products#### Use precise geolocation dataYour precise geolocation data can be used in support of one or more purposes. This means your location can be accurate to within several meters.
#J-18808-Ljbffr