País- España- Provincia- Terrassa - Barcelona- Fecha límite Inscripción- 17/07/2025- Categoría- Dirección y Coordinación, Gestión de Proyectos**Información de la ONG**Fundación privada María Auxiliadora**Valoración**(0 valoraciones)**info**% de respuesta: 70,87%**info****Objetivo**:L'entitat busca a una persona amb formació en l'àmbit social i/o educatiu per a coordinar el projecte Pam a Pam en el barri de La Maurina de Terrassa, que té com a objectiu la inclusió social de persones migrades a través de la formació en competències bàsiques (lingüístiques, digitals, coneixement de l'entorn) i de la creació d'espais d'intercanvi i diàleg per a fomentar la convivència i la diversitat positiva.**Centre i projecte**:FdMA TERRASSA - PAM A PAMC/ Santa Maria Mazzarello, 49 - 08224 Terrassa (Barcelona)**Formació requerida**:Grau o Diplomatura en Educació Social o de l’àmbit de la Pedagogia. També CFGS d’Integració social.**Experiència laboral**:Es valorarà:- Experiència en tasques de coordinació d'equips.- Experiència en la formació de persones adultes.- Experiència en el disseny, execució i avaluació de projectes.- Experiència en l'àmbit de les migracions.**Perfil del lloc**:- Capacitat de lideratge i de treball en equip.- Empatia i capacitat de comunicació.- Capacitat d'organització i sistematització del treball.- Capacitat d'autonomia i flexibilitat.- Responsable i compromès/a amb els objectius de l'entitat i el carisma salesià.**Funcions**:- Vetllar per l'acompanyament, suport i formació de les persones voluntàries i contractades.- Planificar i coordinar l'organització i funcionament del projecte, juntament amb l'equip educatiu.- Garantir la realització de totes les activitats del projecte, a través del disseny, seguiment i avaluació de les diferents programacions.- Garantir l'acompanyament i seguiment de les persones participants i oferir respostes adequades a les seves necessitats i demandes.- Tasques de gestió: actualització de base de dades, elaboració de llistes d'assistència, compilació de dades per a les justificacions de subvencions, etc.- Convocar i liderar de les reunions d'equip programades.- Continuar potenciant el treball en xarxa a nívell de territori per a garantir una intervenció de major qualitat i assistir a aquelles reunions que siguin necessàries.**Jornada laboral**: 23,5 hores setmanals**Horari**: De dilluns a dijous de 15.00h a 19.30h i dos matins a convenir.**Incorporació**: setembre 2025**Retribució**:Segons Conveni Acció Social**Perfil**:**Experiència laboral**:Es valorarà:- Experiència en tasques de coordinació d'equips.- Experiència en la formació de persones adultes.- Experiència en el disseny, execució i avaluació de projectes.- Experiència en l'àmbit de les migracions.**Perfil del lloc**:- Capacitat de lideratge i de treball en equip.- Empatia i capacitat de comunicació.- Capacitat d'organització i sistematització del treball.- Capacitat d'autonomia i flexibilitat.- Responsable i compromès/a amb els objectius de l'entitat i el carisma salesià.**Competencias**:Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo- **Nível**:Mando intermedio- **Tipo de contrato**:Media jornada- **Duración**:Sin especificar- **Salario**:Entre 12.000 y 18.000 € bruto/anual- **Estudios mínimos**:Formación Cualificado Grado Superior- **Experiência mínima**:Al menos 1 año- **Fecha de inicio**:01/09/2025- **Nº de vacantes**:1