OverviewThe Key Lead is responsible for ensuring all customers receive quality in-store experience.
They do this by acting as the Floor Supervisor, providing guidance and coaching to Brand Reps and Stock Associates ensuring store operations are running effectively.
The Key Lead is part of the store leadership team, responsible for driving store performance on the floor through customer experience and team achievement of daily sales.What You'll DoProduct Knowledge & Brand AwarenessBusiness UnderstandingProactive ThinkingAttention to DetailRegister / Point of Sales useAsset ProtectionVisual DisplaysSystem SkillsAvailabilityAvailabilitySchedule will vary weekly but should expect to work at least 20-25 hours per week.Required availability on Saturdays and Sundays as well as certain holidays.In addition, during peak timeframes, hours will increase to support the needs of the business.Qué Se EsperaConocimiento del producto e imagen de marca.Capacidad de análisis.Pensamiento proactivo.Atención al detalle.Uso de sistemas de cobro.Protección de Activos.Supervisión de piso de ventas y presentación del producto.Habilidades de sistemaDisponibilidadLas horas determinadas por contrato cada semana pueden variar, siendo como mínimo entre 20 y 25 horas la semana.Se requiere disponibilidad durante sábados, domingos y determinados festivos.En períodos de alta actividad, las horas por contrato podrían aumentar para apoyar las necesidades del negocio.QualificationsWhat it TakesEducation- High School Diploma / G.E.D. equivalent preferredRetail Experience- At least 1 year of retail experience is preferred.Supervisor / Managerial Experience- No supervisory / management experience is required.CEFR B2 Fluency in English & Spanish, requiredCustomer FocusCommunicationInterpersonal InteractionFashion Trend KnowledgeOutgoingAssertivenessAdaptability / Flexibility & Stress TolerancePoise & AmbitionMulti-TaskingApplied LearningPromoting Diversity & InclusionWork EthicOmni Channel ServicesRequisitosEducación mínima secundaria (E.S.O)Inglés y español fluidosExperiencia de al menos 1 año en Retail es recomendada.CEFR B2 Fluidez en inglés & español, requeridaNo es necesario experiencia previa en un rol de responsabilidad.Enfoque principal en la atención al clienteConocimiento de tendencias.Capacidad de comunicación.Asertividad.Flexibilidad y adaptabilidad.
Ética profesional.Capacidad multitarea.Conocimiento y aprendizaje aplicado.Additional InformationWhat You'll GetAs an Abercrombie & Fitch Co. (A&F; Co.) associate, you'll be eligible to participate in a variety of benefit programs designed to fit you and your lifestyle.
A&F; is committed to providing simple, competitive, and comprehensive benefits that align with our Company's culture and values, but most importantly – with you!
We also provide competitive incentives to reward the commitment our associates have for moving our global business forward :Quarterly Sales Incentive BonusMerchandise DiscountFlexible ScheduleOpportunities for Career AdvancementOpportunity to Become a Brand AffiliateTraining and DevelopmentA Integral Team of People Who'll Celebrate you for Being YOUFOLLOW US ON INSTAGRAM @LIFEATANFAbercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity / Affirmative Action employerBeneficiosPrograma de Incentivos Trimestrales.Descuento para empleados.Horario Flexible.Oportunidad de crecimiento profesional dentro de la compañía.Oportunidad de ser un brand affiliateEntrenamiento y desarrolloFormar parte de un equipo que celebrará ser TÚ MISMO.MIRA COMO ES TRABAJAR EN #WORKATHCO - SÍGUENOS EN INSTAGRAM @WORKATHCO (Y @WORKATANF)Cualquier oferta para este puesto podría estar sujeta y condicionada a que el solicitante realice los trámites de visado de trabajo aplicables.
La empresa podría ponerse en contacto para informarle de los documentos que deberá aportar.Abercrombie & Fitch Co. Es una compañía con igualdad de oportunidades / acción afirmativa
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📌 Hollister - Key Lead, Xanadu
🏢 Hollister Co. Stores
📍 Arroyomolinos