Hola! Ja ens hem presentat? Som Eurofirms Group, una empresa de Recursos Humans en la qual els humans som moltíssim més que recursos. Som la 1a empresa nacional del sector i portem més de 30 anys treballant amb un mateix propòsit: millorar la vida de les persones creant un entorn en el qual poder brillar.
T'agradaria formar part d'una companyia de recursos humans en la qual les persones són molt més que recursos?
A Eurofirms estem buscant a una persona responsable, dinàmica i organitzada per a treballar com a tècnic/a de selecció pels nostres serveis centrals (Cassà de la Selva). Si t'apassiona el món de la selecció de personal, aquesta és la teva oportunitat per a créixer en la primera empresa nacional de recursos humans.
La persona seleccionada realitzarà les següents funcions:
* Suport a la xarxa d'oficines d'Eurofirms en la gestió/organització de processos de selecció.
* Publicació, gestió i revisió de les publicacions a la web d'Eurofirms.
* Publicació a portals de feina externs, així com la captació de nous candidats per enriquir la base de dades d'Eurofirms.
* Gestió completa, cerca, confecció i millora de proves psicotècniques d'aptituds, idiomes, proves a mesura, entre altres, relacionades amb processos de delegacions i processos directes.
Quins avantatges té treballar en una empresa People First?
A Eurofirms Group t'oferim el millor entorn i condicions perquè puguis brillar tant en la teva vida professional com en la personal.
Un treball que fa de la conciliació una realitat:
* Horari flexible d'entrada i sortida.
* Dia de teletreball i tarda lliure setmanal.
* Retribució flexible per a estalviar en les teves despeses de manutenció, transport, guarderia o assegurança mèdica a través de Cobee.
La teva salut, i la dels teus, és el primer:
* Mútua de salut gratuïta i amb descomptes per a la teva família, a partir dels 2 anys a Eurofirms.
* Descompte del 50% en la quota de múltiples gimnasos disponibles en l'app WellHub.
Al teu costat en els moments especials:
* Dia lliure per a celebrar el dia del teu aniversari.