• Liderar la gestió PRL de manera transversal en entorns diversos de l’organització.
• Detectar, avaluar i minimitzar riscos laborals en diferents àmbits.
• Gestionar la relació amb el comitè d’empresa i altres agents socials.
• Coordinar i gestionar l’equip de tècnics/tècniques de prevenció.
• Assegurar el compliment legal i l’adaptació a la normativa vigent.
• Participar activament en auditories internes i externes, gestió documental i elaboració de plans preventius.
• Fer seguiment de formacions, equips de protecció individual, plans d’emergència, avaluacions específiques, etc.
• Establir protocols d’actuació i millora contínua en col·laboració amb la direcció.
• Visitar puntualment els diferents centres per a seguiment in situ.
• A mitjà termini, implantar un Servei de Prevenció Propi.
• Liderar l’avaluació i gestió dels riscos associats a la incorporació de nous processos o tecnologies.
• Posicionar l’àrea de prevenció com a partner clau dins l’estratègia de l’organització.
Beneficis:
• Projecte estable, amb recorregut i visibilitat dins l’organització.
• Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
• Possibilitat de teletreball.
• Salari segons experiència.
• Rol amb impacte real en una empresa en creixement i amb entorn internacional.
Axxon is a temp and recruiting company that works to connect candidates and companies that truly fit together. Our aim is to generate connections that will end in valuable employment relationships so that both you and the company keep growing. Do you fit with the description? Do not hesitate and become part of the Axxon Jobbers community. • Formació superior amb Màster en PRL (les 3 especialitats).
• Experiència de mínim 5 anys com a tècnic/a o responsable de PRL.
• Experiència consolidada en tracte amb comitès d’empresa i agents socials.
• Excel·lents habilitats comunicatives, empatia i capacitat de negociació.
• Perfil resolutiu, positiu, orientat a resultats i amb bona capacitat de planificació.
• Capacitat per viatjar puntualment.
• Experiència implantant serveis de prevenció propis.
• Coneixement de normativa i adaptació a diferents marcs legals.
• Coneixement de gestió en entorns amb alts volums d’activitat.
#J-18808-Ljbffr