Overview
La simulació clínica s’ha mostrat fonamental per el desenvolupament d’habilitats professionals i, en conseqüència, en la millora dels processos assistencials mitjançant augmentar la seguretat per el pacient. La consolidació dels espais de simulació clínica així com l’aparició d'un nombre cada vegada mes important de materials per simulació fa necessària la professionalització de la figura de suport a la simulació.
Funcions generals
- Controlar les instal·lacions, els materials i l’estoc de subministraments del Centre de Simulació per facilitar-ne el desenvolupament de l'activitat.
- Muntar, preparar i mantenir els models anatòmics, simuladors de pacients i simuladors d'alta fidelitat per assegurar-ne el funcionament adequat.
- Donar assistència tècnica, suport i capacitació a professorat i instructors/es per facilitar l'ús dels equips de simulació.
- Instal·lar i manejar el hardware i software en simulació clínica dels simuladors del Centre de Simulació per garantir-ne l’operativitat.
- Preparar els escenaris i equips tècnics per facilitar el desenvolupament normal de les activitats docents, tant presencials com per streaming o enregistrament.
- Elaborar continguts en simulació clínica vinculats a diferents activitats d'avaluació i de projectes d'innovació docent per contribuir a la seva qualitat.
- Garantir el funcionament òptim de les tecnologies educatives dins de les instal·lacions de simulació.
- Proporcionar informació prèvia i/o orientació sobre l’entorn d’aprenentatge dels alumnes a tot el cos docent.
- Brindar suport davant de problemes tècnics en general i identificar àrees de recerca i/o d’innovació vinculades a simulació.
Requisits
- Titulació Universitària en Ciències de la Salut (Infermeria, Medicina, Fisioterapia, Terapia Ocupacional, Ciències Biomèdiques, Ingenieria Biomèdica) o titulació universitària similar.
- Formació acreditada en Simulació Clínica i Seguretat del Pacient o Diploma d’expert Universitari en Simulació Clínica o Certificació en Simulació Clínica.
- Nivell de Català C1.
Es valorarà
- Currículum vitae.
- Experiència en simulació i trajectòria curricular.
- Formació en simulació (coneixements en tècniques i metodologies de simulació clínica).
- Competències transversals necessàries per al lloc de feina i per treballar a l’organització:
- Elaboració de procediments de treball
- Utilització d’eines informàtiques, ofimàtiques i digitals
- Treball en equip
- Organització del treball
- Orientació a la millora
- Metodologia de la recerca i la innovació
- Coneixements d’anglès equivalents a Nivell B1.
S’ofereix
Incorporació immediata i amb vinculació fiable a l’equip de treball de Docència del Consorci Corporació Sanitària Taulí. La dedicació serà a jornada completa.
- La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Procés de selecció
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Las persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneitat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció
Documentació: Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
- Curriculum vitae.
- Titulació acreditativa del requisit.
Documentació complementària:
- Acreditacions formatives.
- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins al 16 de novembre de 2025
Codi de plaça: 8347
Requisits: La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
#J-18808-Ljbffr