Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència al mercat. Estem ubicats estratègicament en diferents punts de la geografia nacional.
La nostra missió principal és fer feliç a les persones, fer-les créixer i que siguin més competitives. Potenciem el valor de les empreses a través de les persones. De veritat.
Des de la nostra divisió de Recruiting, col·laborem amb una empresa líder en solucions d’automatització per a edificis i llars intel·ligents, ubicada a Artés, en la cerca d’un/a Responsable de Call Center
Quines seran les teves funcions?
* Convertir els leads generats per màrqueting en oportunitats comercials reals.
* Liderar i organitzar l’equip de Lead Development, marcant prioritats i assegurant la motivació del dia a dia.
* Definir, seguir i garantir el compliment dels KPI’s i objectius comercials del departament.
* Realitzar i supervisar les trucades comercials assegurant qualitat i resultats.
* Actuar com a punt de connexió i coordinació amb el departament central d’Àustria, garantint una comunicació fluïda i alineada
L’empresa ofereix
* Contracte indefinit
* Salari fix segons experiència aportada
* Horari flexible, de dilluns a dijous de 08h a 17h, i divendres de 07h a 15h
* Un dia de teletreball passat el període de formació
* Oportunitat de creixement i projecció dins d’una empresa internacional en expansió
REQUISITOS MÍNIMOS
* Experiència en call centers de vendes i lideratge/coordinació d’equips.
* Orientació a resultats i compliment de KPI’s, amb domini de CRM
* Anglès nivell mig – alt
* Valorable coneixement del sector comercial (instal·lació, tecnologia o domòtica).
* Habilitats de lideratge, organització, negociació i comunicació, amb proactivitat i visió de negoci.