Cerquem administratiu/va per el Servei d'informació i Atenció a les Dones (SIAD) del Masnou. L'objectiu d'aquest servei és oferir un servei d’informació, assessorament, primera atenció i acompanyament, si s’escau, en relació amb l’exercici dels drets de les dones en tots els àmbits: laboral, social, personal, familiar i d’altres, aixi com atenció psicologica i d'assesorament jurídic a les dones que ho sol.licitin. 
La persona seleccionada realitzarà, entre d'altres, les següents funcions: 
- Recepció presencial i atenció telefònica. 
- Arxiu de documentació i d’expedients, d’acord amb els criteris que defineixi la regidoria responsable del contracte. 
- Gestió logística i documental necessària per al funcionament del servei. 
**S'ofereix**: 
**Jornada**: 4h a la setmana 
**Horari**:dimarts de 15h a 19h 
**Contracte**: Fiable 
**Salari**: 139€/b mes per 12 pagues. 
**Formació**: auxiliar administratiu, valorable formació en perspectiva de gènere 
**Experiència**: Valorable experiència prèvia en un lloc de treball similar, específicament en el l'àmbit de la violència masclista. 
**Altres**: 
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió. 
- Domini del Català i Castellà. 
**T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?** 
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla **"Inscriu-te manualment