Volver a la Página de inicio
HR CONTROLLER
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 18 sept 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero referencias), atendiendo puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
*QUÈ HI HA DARRERE D'AQUEST LLOC *
La transformació digital ha redefinit la gestió de persones i el paper dels departaments de Recursos Humans. A Frit Ravich impulsem una cultura basada en dades que ens permeti millorar l'experiència de les persones que treballen amb nosaltres i prendre millors decisions.
Per aquest motiu, incorporem al nostre equip un/a HR Controller, figura clau per analitzar, interpretar i proposar iniciatives en base a les dades i informació de l'àrea de Persones i Cultura, assegurant l'eficiència dels processos i la governança de la dada.
PRINCIPALS RESPONSABILITATS
Gestionar l'estructura de les bases de dades de persones per garantir la qualitat i fiabilitat de la informació.
Participar en el desenvolupament i manteniment del People Data Mart juntament amb l'equip intern i consultores externes.
Donar suport en el disseny i actualització de les estructures salarials i polítiques d'increments, assegurant coherència i equitat interna i externa.
Col·laborar en les auditories retributives, estudis de transparència salarial i informes necessaris per al pla d'igualtat i altres obligacions legals.
Elaborar i fer seguiment dels principals KPI's de persones, així com quadres de comandament i informes de gestió.
Preparar informes i extraccions de dades de l'ERP de RRHH (SuccessFactors) per facilitar la gestió analítica.
Donar suport en l'elaboració i seguiment del pressupost de despeses de personal i del propi centre de cost de RRHH.
PERFIL
Formació universitària en àrees amb fort component analític, econòmic o de negoci.
Experiència mínima de 2 anys en posicions de People Analytics, HR Controlling o anàlisi de dades.
Domini avançat d'Excel i eines de visualització de dades (Power BI).
Es valorarà experiència amb ERP de RRHH (SuccessFactors, Workday o similars) i coneixements en plataformes de dades (Azure, Snowflake).
Persona amb capacitat analítica, rigor, organització i integritat, amb interès pel món de la gestió de persones.
COMPETENCIAS/HABILIDADES REQUERIDAS
INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA
Complir amb les normatives de prevenció de riscos laborals i aplicar les mesures preventives establertes.
Complir amb les normatives de seguretat alimentària que afectin el lloc de treball.