Les i els professionals de Càritas fan una aposta diària per l’acompanyament en drets a les persones en exclusió social. Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació social.
Cerquem un/a professional amb:
1. Experiència en la gestió de persones en exclusió social
2. Identificació amb els valors, missió i visió de l’entitat
3. Capacitat de treball en equip
4. Pro-activitat, iniciativa, autonomia
5. Responsabilitat i compromís
6. Flexibilitat i capacitat d’adaptació
7. Capacitat de resolució de problemes
8. Habilitats comunicatives i de redacció escrita de projectes i d’informes
9. Disposició a l’aprenentatge
10. Creativitat i dinamisme
11. Capacitat d’anàlisi i síntesi
12. Organització i planificació
Quines són les funcions i tasques del lloc de treball?
1. Acompanyar a les Càritas parroquials i arxiprestats així com al voluntariat responsable, en el seu desenvolupament institucional.
2. Donar suport als programes de Càritas Diocesana al territori així com implantar i impulsar-ne de nous.
3. Oferir suport al projecte de cobertura de necessitats bàsiques.
4. Impulsar processos comunitaris a les diferents Càritas parroquials acompanyant a l’equip de voluntariat amb coordinació amb altres àrees de l’entitat.
5. Participar en jornades, reunions, cursos, tallers i d’altres activitats vinculades als objectius del projecte que lidera.
6. Realitzar entrevistes i assessoraments de casos socials (diagnòstic social, plans de treball i seguiments i avaluacions).
7. Realitzar l’execució de subvencions i memòries anuals.
8. Dur a terme la mediació i resolució de conflictes amb els equips que acompanya.
Quin és el perfil específic?
1. Titulació Grau en Treball Social, Educació Social, Pedagogia o Psicologia
2. Català i Castellà parlat i escrit nivell C1
3. Experiència en treballs similars en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social
4. Carnet de conduir i vehicle propi
5. Bon domini de competències digitals: coneixements programari Office (Word, Excel, Power Point, Drive), Canva, Share point o similars
Es valorarà positivament:
1. Formació complementària social (màsters, postgraus, cursos, …)
2. Formació específica en projectes d’àmbit comunitari i d’intervenció social.
3. Coneixement d’altres idiomes.
4. Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.
5. Treball en la coordinació i gestió de persones voluntàries.
6. Coneixement de l’església catòlica i la seva doctrina social.
Oferim:
1. Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova.
2. Categoria: Tècnic/a social amb dependència a l’Àrea d’Acció Social.
3. Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades: 24.677,80 euros anuals bruts.
4. Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei.
5. Lloc de treball: ciutat de Tarragona amb sortides professionals dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona.
6. Data incorporació: Immediata ( maig 2025).
Interessades:
Enviar el CV a: gegonzalez@caritasdtarragona.cat. Data límit el 30/05/2025.
#J-18808-Ljbffr