T'apassionen les relacions laborals i el món dels RRHH? Et consideres una persona rigorosa i orientada al servei al client? A Marlex t’estem buscant!Quina serà la teva missió dins la companyia?En dependència de Direcció d'Oficina, la persona seleccionada s’encarregarà de:- Realitzar el procés integral de contractació dels treballadors/es dins la línia de negoci del Treball Temporal, amb una metodologia operativa i eficient.- Gestionar els moviments d'afiliació d'alta i baixa a la Seguretat Social dels treballadors/es.- Calcular les nòmines dels treballadors/es i els imports de facturació mensual.- Coordinar la realització dels cursos prevenció de riscos laborals així com la gestió de baixes mèdiques.- Supervisar els fitxatges d'hores dels treballadors/es i els marges generats per la oficina.A la persona seleccionada se li ofereix:- Oportunitat de formar part d’un equip jove i enèrgic, en una zona amb gran potencial i volum en el sector dels RRHH.- Formació inicial i continuada.- Estabilitat laboral en una empresa amb més de 25 anys de trajectòria, 180 professionals i líder a Catalunya en el sector dels RRHH.- Retribució fixe més variable mensual per objectius.- Jornada de Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00 h i un divendres a la tarda lliure cada dues setmanes!- Tenir formació acadèmica relacionada amb l'Administració.- T’apassionen els RRHH i tens moltes ganes d’aprendre i desenvolupar-te professionalment en aquest àmbit.- Et consideres una persona organitzada i meticulosa.- Ets capaç de treballar sota pressió, no t'espanten els reptes!- T'agrada la gestió d'incidències i ets un/a professional resolutiu/va.- Disposes d'algun tipus d'experiència relacionada amb la gestió laboral-administrativa.- Resideixes a Martorell o rodalies.