Nuestra gran dedicación, capacidad de innovación y calidad de servicios durante más de 20 años de experiencia nos ha permitido convertirnos en un referente en soluciones TIC.
La excelencia en el trato y en los servicios al cliente está basada en un gran equipo de profesionales especializados en cada una de las ramas de trabajo, actualizados en las últimas novedades y cuya meta es siempre la satisfacción de nuestro principal activo : Nuestro Equipo Humano y Nuestros Clientes
Desde Kapres Technology estamos buscamos un IT Project / Program Manager Logistics con experiencia en WMS, se requiere Frances e inglés alto, para un importante cliente del sector logística a nivel internacional.
Trabajo 100% remoto desde España.
Ofrecemos contrato indefinido con nosotros.
Experience
* 5–7+ years in IT project / program management, account management, or customer-facing roles in logistics, supply chain, or related industries
* Proven experience managing project teams and customer relationships
* Proven experience in managing project teams.
* Experience with WMS implementation projects.
* Experience participating in workshops to collect requirements and conduct gap analysis.
* Experience with requirements gathering, business analysis, and process improvement.
* Experience working in Agile environments (Scrum, Kanban) and waterfall.
* Change management skill.
* Software tools : Jira, MS Planner, Smartsheet or similar.
Specialist Knowledge & Skills
* Stakeholder management, decision-making, problem-solving, planning, issue / risk management, documentation, resource control, time and budget management.
* Skilled in transversal management, driving alignment and collaboration beyond hierarchical boundaries.
* Strong priority management and program-level strategic planning skills.
* Proven analytical skills and attention to detail.
* Experience in leading or participating in workshops to collect requirements and conduct gap analysis.
* Commercially awareness.
#J-18808-Ljbffr