Tècnic de suport informàtic (Helpdesk)
Número d'oferta 359156
Publicat - Modificat 05/04/2024 - 05/04/2024
Localització Barcelona
Ocupació 3811 - Tècnics en operacions de sistemes informàtics
Tasques específiques Atenció a l'usuari ; Recollir; catalogar i resoldre incidències i peticions de microinformàtica en entorn Windows.; Escalar incidències i peticions quan no s'adequen al seu nivell de resolució.; Documentar als tickets convenientment.; i mantenir aplicacions; actualizacions; etc.; El.laborar manuals d'usuari i documentar processos interns del seu àrea. ; Preparació d'aules ; Comprovar diariament el bon funcionament de l'equip informàtic i dels dispositius audiovisuals (projectors; altaveus; microfonia; càmares; Zoom; etc.).
Capacitats requerides Formació professional informàticaSou: 22600 ¿Setmanes pars: de 14:00 a 22:00 de dilluns a divendresSetmanes impars: de 15:00 a 22:00 de dilluns a divendres i dissabte de 8:30 a 13:30 Es valora carnet de conduir i cotxe propi
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/04/2024
Salari mensual 1600€
Contracte
Tipus Indefinit: ordinari
Durada Indefinit