**Descripción**:
Epos Spain (Grup Proman) és una consultoria de RRHH que opera des de fa més de 10 a nívell internacional. A Espanya som especialistes en treball temporal, selecció i formació.
Actualment estem seleccionant un customer service multicanal per a l'oficina de Manresa.
**Requisits**:
- Estudis mínims: ESO.
- Estudis optims: Formació superior en Gestió Comercial.
- Experiència mínima d'un any en empreses d'alimentació, desenvolupant funcions similars en empreses de fabricació multi-producte.
- Imprescindible tenir carnet B i vehicle propi.
- Idiomes: Català i Castellà nívell nadiu.
- Disponibilitat d'incorporació immediata.
**Coneixements necesaris**:
- Coneixements teòric/pràctic sobre tècniques de venda.
**Funcions**:
- Atenció telefonica i servei als clients.
- Registre informàtic de les comandes i dels abonaments.
- Coordinació amb el gestor comercial i transportista dels clients assignats.
- Gestió d'albarans.
**Responsabilitats**:
- Gestió total del client.
- Vetllar pel bon funcionament del client.
- Transmetre una imatge cualificado al client i reflectir els valors corporatius de l'organització.
- Orientació al client.
- Autoexigència.
- Adaptació al canvi.
- Organització.
- Capacitat de gestió.
- Confidencialitat.
- Compromís amb l'empresa.
- Treball en equip.
- Capacitat de resolució i de treballar sota pressió.
**S'ofereix**:
- Horari: De dilluns a divendres de 8:00 a 16:00 amb una guardia a la setmana fins les 18:00 (no totes les setmanes).
- Tipus de contracte: Jornada completa.
- Incorporació per empresa.
Si vols desenvolupar-te en un entorn d'una gran empresa, aquesta és la teva oportunitat!
**Requisitos**:
📌 Customer Service Multicanal
🏢 EPOS
📍 Castellterçol