Tècnic/a responsable de facturació del cicle integral de l’aigua, que inclou la realització de tasques de supervisió del cicle de lectures i canvi de comptadors, i la facturació a les persones abonades al servei de subministrament d’aigua.
• Control i seguiment del programa de gestió del cicle de l’aigua. • Supervisió de noves contractacions i baixes en el servei de subministrament d’aigua, i control documental de les pòlisses dels abonats. • Supervisió de la instal·lació, substitució i retirada de comptadors d’aigua. • Gestió del cicle de lectures dels comptadors electrònics i mecànics, en coordinació amb l’equip d’oficials encarregats de la lectura dels comptadors. • Buidatge, càrrega i descàrrega de lectures, i importació d’arxius de lectura de comptadors telegestionats. • Gestió, anàlisi i interpretació de dades estadístiques de lectures i consums d’aigua. • Comprovació de lectures anòmales i confecció de cartes de consum anormal als abonats corresponents, per a la seva tramesa. • Elaboració i seguiment del pla de substitució de comptadors d’aigua, tant d’aquells que tenen una lectura deficient, com d’aquells que segons normativa arriben al final de la seva vida práctico. • Gestió d’estocs, d’entregues i devolucions de comptadors d’aigua i dels seus accessoris. • Comunicacions amb els Serveis Socials de l’Ajuntament per al control i gestió del servei de subministrament d’aigua a les persones en risc d’exclusió residencial i a les famílies vulnerables. • Gestió de les comunicacions amb l’Agència Catalana de l’Aigua en relació a les bonificacions del cànon de l’aigua a aplicar als abonats del servei, i control de la seva aplicació en les factures a emetre als abonats. • Gestió i control de la correcta aplicació de tots els conceptes inclosos en la factura de l’aigua. • Realització i control del procés de tancament de la facturació d’aigua, que inclou la generació dels llistats de facturació, la validació de la facturació definitiva i l’enviament a l’empresa encarregada de la impressió de les factures d’aigua, i el seguiment de l’entrega als abonats. • Control de les factures impagades i confecció de cartes de primer avís, de cartes certificades de segon avís, de cartes de precinte i de cartes de baixa, i control del desprecinte i/o reinstal·lació dels comptadors. • Control i confecció de totes les declaracions a presentar vinculades amb els conceptes inclosos a les factures de subministrament d’aigua: cànon de l’aigua, taxa de recollida de residus, taxa de clavegueram i taxa metropolitana de tractament de residus. • Control, anàlisi i implementació dels canvis de normativa que impliquin canvis en la confecció i disseny de les factures del servei de subministrament d’aigua. • Recolzament al Departament d’Administració i Finances en el seguiment de cobraments i pagaments. • Altres activitats que se li encomanin, per a les quals estigui qualificat/da o reuneixi els requisits per a la seva execució.
- Experiència 5 anys. Títol de Llicenciatura o Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Administració i Finances, o qualsevol altre equivalent o de nivell superior, o en possessió de títol de Llicenciatura o Grau en Enginyeria Informàtica, o qualsevol altre equivalent o de nivell superior. • Acreditar experiència professional mínima de 5 anys en el desenvolupament de tasques de facturació d’aigua en empreses d’abastament d’aigua i/o en la gestió i/o desenvolupament de softwares de gestió de facturació d’aigua. • Es valorarà disposar de coneixements i formació d’aplicacions d’ofimàtica. • Es valorarà disposar de coneixements i formació complementària en comptabilitat, fiscalitat i/o gestió pública. • Es valorarà l’experiència professional i formació complementària en gestió de reclamacions relacionades amb el cicle de l’aigua i en tasques d’atenció al client.
- títol de grau - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
- català (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '2179' fins a '2200'
- Altres dades d'interès: Contracte laboral indefinit, a jornada completa, amb el corresponent període de prova (6 mesos). Import retribució: 34.870,88 euros bruts anuals, en 16 pagues. La jornada laboral ordinària és, segons el conveni col·lectiu d’empresa, en horari d’hivern (novembre a abril), de dilluns a dijous de 07:45 h a 13:30 h i de 15:00 h a 17:30 h i els divendres de 07:30 h a 13:45 h, i en horari d’estiu (maig a octubre), de dilluns a divendres de 07:30 h a 14:30 h i es completarà amb una tarda al mes, de 16.00 h a 18.00 h, els dies que s’estableixin.