Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Técnico/a helpdesk it

Girona
COMEXI GROUP
Técnico helpdesk
Publicada el 11 junio
Descripción

PER QUÈ TREBALLAR A COMEXI?

A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'envàs flexible. Fundada al 1954, amb presència mundial i un equip de més de 450 empleats/des.

La nostra missió és liderar la conversió de la indústria de l'embalatge i aplicar millores tecnològiques a les nostres màquines per a minimitzar l'impacte mediambiental dels productes. La nostra filosofia de treball aposta per l'autonomia, la responsabilitat i la flexibilitat horària.

QUINA SERÀ LA TEVA MISSIÓ?

Garantir un suport tècnic eficient i de qualitat a tots els usuaris de l’organització, resolent incidències informàtiques i oferint assistència en el dia a dia amb eines, dispositius i aplicacions. El/la tècnic/a de Helpdesk és la primera línia de resposta del departament TIC, amb la responsabilitat de detectar, solucionar o escalar problemes tecnològics de forma àgil i empàtica, assegurant així la continuïtat de les operacions i la satisfacció dels usuaris.

QUINS SERAN ELS TEUS REPTES?

* Gestionar i resoldre incidències tècniques de nivell 1, 2 i 3 relacionades amb hardware, software, xarxes, VPN, impressores, i altres dispositius corporatius.
* Fer de punt d’escalat per a l’equip de Helpdesk en incidències complexes.
* Monitoritzar i administrar sistemes de ticketing i assegurar els SLA definits.
* Participar en el desplegament i manteniment de sistemes operatius, aplicacions i entorns d’usuari.
* Documentar procediments, manuals i base de coneixement tècnic.
* Proposar i implementar millores en processos i eines de suport tècnic.
* Col·laborar amb els equips de seguretat, infraestructura i desenvolupament quan sigui necessari.
* Formar i acompanyar a nous membres del servei d’atenció a l’usuari.

QUÈ ET FARÀ TRIOMFAR EN AQUESTA POSICIÓ?

* CFGS en Administració de Sistemes Informàtics, Enginyeria Tècnica en Informàtica, o similar.
* Certificacions valorables: ITIL Foundation, Microsoft (MCP, MCSA), CompTIA, etc.
* Entre 4-5 anys d’experiència en un servei de suport tècnic o helpdesk.
* Experiència resolent incidències complexes de forma autònoma.
* Experiència amb entorns Windows, Unix, networking, systems de ticketing.
* Competències clau: comunicació i orientació a l’usuari, proactivitat, autonomia i capacitat d’organització. Capacitat per formar i fer mentoring a altres tècnics.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Técnico/a helpdesk (maçanet)
Girona
Fluidra
Técnico helpdesk
Ofertas cercanas
Empleo Informática en Girona
Empleo Girona
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Informática > Empleo Técnico helpdesk > Empleo Técnico helpdesk en Girona > Técnico/a Helpdesk IT

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar