Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Project manager

Talentea
Publicada el 31 mayo
Descripción

Important empresa que centra la seva activitat dins del sector de serveis que contribueixen al manteniment del medi ambient, t'està buscant

La figura a incorporar en el seu equip serà una persona que centrarà la seva atenció a donar impuls a la implementació d'un nou ERP que repercuteixi en la millora de processos en l'empresa, centralitzant l'activitat de tres plantes productives.

Detall de la posició i funcions del càrrec

1. Definir conjuntament amb direcció i amb assessors externs la política i objectius en matèria de digitalització i de gestió dels sistemes d'informació de la companyia, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats de millora de la gestió del negoci.
2. Elaborar i controlar el compliment del pressupost assignat al Projecte de Digitalització, considerant els recursos necessaris en matèria de personal, recursos materials, programari, consultoria i comunicacions.
3. Establir i mantenir contacte amb les diferents àrees funcionals de la companyia per recollir les necessitats específiques en matèria de digitalització i avaluar els serveis i/o equips a instal·lar per millorar i automatitzar els sistemes d'informació.
4. Assessorar sobre les prioritats en la implantació de millores i validar el Pla de Digitalització inicialment aprovat per la direcció de la companyia.
5. Coordinar la implantació dels nous sistemes i processos, així com formar els usuaris en l'ús i aprofitament màxim de les funcionalitats que aporten els equips i eines implantades.
6. Assignar tasques específiques a cada àrea funcional, supervisar el temps d'execució i proposar solucions per complir amb els terminis d'implantació.
7. Responsabilitzar-se de la coordinació i relació diària amb els proveïdors que participin en el projecte de digitalització.
8. Vetllar pel correcte manteniment i seguretat dels sistemes informàtics, així com de la seva actualització per optimitzar-los contínuament.
9. Experiència prèvia mínima de dos anys en gestió de projectes d'implantació d'ERP en empreses.
10. Expertesa en consultoria de software o departaments d'informàtica orientats a l'assessorament empresarial (valorable).
11. Titulació universitària, com enginyeria industrial, administració i direcció d'empreses, amb enfocament en gestió de projectes.
12. Capacitat per coordinar equips, definir prioritats, amb bones habilitats comunicatives, relacionales, organitzatives i de resolució de conflictes.
13. Idiomes: català i castellà.

Què t'ofereix l'empresa?

* Posició de nova creació sota la direcció d'operacions i gerència.
* Suport de l'equip de TI i proveïdor extern d'ERP.
* Contracte indefinit.
* Retribució en funció del perfil i el valor aportat.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Provincia de Cantabria
Empleo Cantabria
Inicio > Empleo > Project Manager

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar