DISTRICT MANAGER MADRID | A846 Madrid, Community of Madrid
Descripción de la empresa
JYSK es la marca de muebles y decoración de origen escandinavo por excelencia. Desde que abrimos nuestra primera tienda en Dinamarca en 1979 no hemos parado de crecer, y hoy, con más de 3000 tiendas, estamos presentes en más de 50 países a nivel mundial.
En JYSK queremos seguir creciendo y, para ello, necesitamos a los mejores en nuestro equipo.
Descripción del empleo
Eres un Retailer ambicioso y orientado a los resultados? Eres una persona que tiene una visión global y puede liderar y motivar, incluso a distancia?
Estás preparado para dar el siguiente paso en tu carrera?
Entonces puedes ser el District Manager que estamos buscando!
QUÉ TE OFRECEMOS
Te ofrecemos la oportunidad de unirte a una empresa de distribución que escucha a sus colaboradores y se esfuerza cada día para ser un excelente lugar para trabajar.
Somos dinámicos y tu desarrollo es crucial para nosotros : aquí tus ideas son escuchadas y te involucramos en diferentes proyectos.
Además, como embajador JYSK, obtienes lo siguiente :
- Oportunidades de desarrollo en una empresa de rápido crecimiento (más del 50% de nuestros Retail Managers llegaron al puesto tras promocionar internamente). Descubre más
- Un coche de empresa que podrás utilizar tanto en tu trabajo como en tu tiempo libre
- Concursos internos entre distritos con atractivos premios
- Bonificación por ventas
- Horario de trabajo flexible
- 15% de descuento en todas las tiendas JYSK
- Seguro de salud privado, fiesta anual, actividades de teambuilding
CÓMO SERÁ TU TRABAJO EN JYSK
- Tus semanas nunca serán iguales, visitarás las tiendas de tu distrito donde te espera un día a día variado y dinámico
- Serás responsable de asegurar que las tiendas de tu distrito estén 100% preparadas para las ventas y los clientes, comunicando,
liderando y desarrollando a tus equipos, tanto a distancia, como de manera presencial en tus visitas, siguiendo los principios de liderazgo JYSK
- Asegurarás de que tus Store Managers tengan un plan de acción sólido para alcanzar los objetivos clave y les motivarás para que lo hagan
- Asegurarás que las rutinas y los conceptos se ejecuten en las tiendas
- Formarás a tus Store Managers en materia de selección de personal, gestión del desempeño y liderazgo para asegurarte de que disponen de las mejores herramientas para obtener resultados en sus tiendas
Conoce a uno de nuestros District Managers y descubre más sobre el puesto.
QUÉ DEBES TRAER
- Título académico superior en Gestión
- Un mínimo de 5 años de experiencia como jefe de distrito en el sector minorista
- Buen conocimiento del paquete Office (Excel en particular)
- Nivel B2 de inglés
- Disponibilidad geográfica para desplazarse con frecuencia entre todas las tiendas de la zona
- Ambición y experiencia en liderar, motivar y desarrollar un equipo
- Has demostrado que puedes detectar talentos y desarrollar a tus colaboradores hasta el próximo nivel
- Siempre te esfuerzas por mejorar tus resultados y te recuperas rápidamente después de un contratiempo
- Estás acostumbrado a planificar y priorizar
- Disfrutas de un día a día dinámico, tomas la iniciativa y resuelves las tareas de forma autónoma
- Eres inspirador y comunicativo para crear un ambiente de trabajo positivo
- Eres resolutivo, mantienes la cabeza fría y guías tu equipo incluso en situaciones adversas
Información adicional
ES ESTA TU PRÓXIMA OPORTUNIDAD? INSCRÍBETE YA!
Si tienes alguna duda sobre el proceso,
contacta con nuestro departamento de Recursos Humanos. Estaremos encantados de ayudarte.
Proceso de selección en España :
- Procesamos las solicitudes de forma continua y completamos la contratación cuando encontramos al candidato adecuado
- Revisaremos tu candidatura en el plazo de 1 semana (días laborables)
- Si tiene éxito, te enviaremos un link para que respondas a algunas preguntas en vídeo
- Si pasas a la siguiente fase, te enviaremos una invitación para que realices dos pruebas online
- A continuación, te haremos una breve entrevista telefónica
- En caso de que superes todas las fases anteriores te invitaremos a una entrevista presencial y, tras superarla, ya solo quedaría una verificación de referencias de experiencias anteriores
SOBRE NOSOTROS
Creemos que nuestros colaboradores son la clave de nuestro éxito, pasando de una tienda en 1979 a más de 3000 tiendas en todo el mundo en la actualidad.
Por eso nos esforzamos en ofrecer desarrollo y posibilidades de crecimiento dentro de JYSK, y también nos sentimos orgullosos de premiar el compromiso y el gran esfuerzo de nuestros colaboradores.
Nuestros tres valores fundamentales JYSK : comerciante, compañero y espíritu corporativo, expresan el comportamiento y la actitud que esperamos de cada persona en JYSK.
Confiamos unos en otros, y creemos en la delegación y la libertad con responsabilidad.
JYSK quiere incluir a todos, sin importar la edad, la identidad de género, la raza, la etnia, la orientación sexual, la capacidad física o mental.
Juntos, aseguramos nuestra cultura inclusiva que anima,
apoya y celebra las diversas voces de nuestros colaboradores. Porque una gran mezcla de mentes, talentos y personalidades únicas nos hace un equipo más fuerte.
Para más información, por favor visita nuestra
Hace 19 horas
Welcome to hacendo.com
kitempleo. es asks for your consent to use your personal data to:
perm_identity
* perm_identity Personalised advertising and content, advertising and content measurement, audience research and services development
DISTRICT MANAGER MADRID | A846
Madrid
Madrid, Community of Madrid, ES
Descripción de la empresa
JYSK es la marca de muebles y decoración de origen escandinavo por excelencia. Desde que abrimos nuestra primera tienda en Dinamarca en 1979 no hemos parado de crecer, y hoy, con más de 3000 tiendas, estamos presentes en más de 50 países a nivel mundial.
En JYSK queremos seguir creciendo y, para ello, necesitamos a los mejores en nuestro equipo.
Descripción del empleo
Eres un Retailer ambicioso y orientado a los resultados? Eres una persona que tiene una visión global y puede liderar y motivar, incluso a distancia?
Estás preparado para dar el siguiente paso en tu carrera?
Entonces puedes ser el District Manager que estamos buscando!
QUÉ TE OFRECEMOS
Te ofrecemos la oportunidad de unirte a una empresa de distribución que escucha a sus colaboradores y se esfuerza cada día para ser un excelente lugar para trabajar.
Somos dinámicos y tu desarrollo es crucial para nosotros : aquí tus ideas son escuchadas y te involucramos en diferentes proyectos.
Además, como embajador JYSK, obtienes lo siguiente :
- Oportunidades de desarrollo en una empresa de rápido crecimiento (más del 50% de nuestros Retail Managers llegaron al puesto tras promocionar internamente). Descubre más
- Un coche de empresa que podrás utilizar tanto en tu trabajo como en tu tiempo libre
- Concursos internos entre distritos con atractivos premios
- Bonificación por ventas
- Horario de trabajo flexible
- 15% de descuento en todas las tiendas JYSK
- Seguro de salud privado, fiesta anual, actividades de teambuilding
CÓMO SERÁ TU TRABAJO EN JYSK
- Tus semanas nunca serán iguales, visitarás las tiendas de tu distrito donde te espera un día a día variado y dinámico
- Serás responsable de asegurar que las tiendas de tu distrito estén 100% preparadas para las ventas y los clientes, comunicando,
liderando y desarrollando a tus equipos, tanto a distancia, como de manera presencial en tus visitas, siguiendo los principios de liderazgo JYSK
- Asegurarás de que tus Store Managers tengan un plan de acción sólido para alcanzar los objetivos clave y les motivarás para que lo hagan
- Asegurarás que las rutinas y los conceptos se ejecuten en las tiendas
- Formarás a tus Store Managers en materia de selección de personal, gestión del desempeño y liderazgo para asegurarte de que disponen de las mejores herramientas para obtener resultados en sus tiendas
Conoce a uno de nuestros District Managers y descubre más sobre el puesto.
QUÉ DEBES TRAER
- Título académico superior en Gestión
- Un mínimo de 5 años de experiencia como jefe de distrito en el sector minorista
- Buen conocimiento del paquete Office (Excel en particular)
- Nivel B2 de inglés
- Disponibilidad geográfica para desplazarse con frecuencia entre todas las tiendas de la zona
- Ambición y experiencia en liderar, motivar y desarrollar un equipo
- Has demostrado que puedes detectar talentos y desarrollar a tus colaboradores hasta el próximo nivel
- Siempre te esfuerzas por mejorar tus resultados y te recuperas rápidamente después de un contratiempo
- Estás acostumbrado a planificar y priorizar
- Disfrutas de un día a día dinámico, tomas la iniciativa y resuelves las tareas de forma autónoma
- Eres inspirador y comunicativo para crear un ambiente de trabajo positivo
- Eres resolutivo, mantienes la cabeza fría y guías tu equipo incluso en situaciones adversas
Información adicional
ES ESTA TU PRÓXIMA OPORTUNIDAD? INSCRÍBETE YA!
Si tienes alguna duda sobre el proceso,
contacta con nuestro departamento de Recursos Humanos. Estaremos encantados de ayudarte.
Proceso de selección en España :
- Procesamos las solicitudes de forma continua y completamos la contratación cuando encontramos al candidato adecuado
- Revisaremos tu candidatura en el plazo de 1 semana (días laborables)
- Si tiene éxito, te enviaremos un link para que respondas a algunas preguntas en vídeo
- Si pasas a la siguiente fase, te enviaremos una invitación para que realices dos pruebas online
- A continuación, te haremos una breve entrevista telefónica
- En caso de que superes todas las fases anteriores te invitaremos a una entrevista presencial y, tras superarla, ya solo quedaría una verificación de referencias de experiencias anteriores
SOBRE NOSOTROS
Creemos que nuestros colaboradores son la clave de nuestro éxito, pasando de una tienda en 1979 a más de 3000 tiendas en todo el mundo en la actualidad.
Por eso nos esforzamos en ofrecer desarrollo y posibilidades de crecimiento dentro de JYSK, y también nos sentimos orgullosos de premiar el compromiso y el gran esfuerzo de nuestros colaboradores.
Nuestros tres valores fundamentales JYSK : comerciante, compañero y espíritu corporativo, expresan el comportamiento y la actitud que esperamos de cada persona en JYSK.
Confiamos unos en otros, y creemos en la delegación y la libertad con responsabilidad.
JYSK quiere incluir a todos, sin importar la edad, la identidad de género, la raza, la etnia, la orientación sexual, la capacidad física o mental.
Juntos, aseguramos nuestra cultura inclusiva que anima,
apoya y celebra las diversas voces de nuestros colaboradores. Porque una gran mezcla de mentes, talentos y personalidades únicas nos hace un equipo más fuerte.
Para más información, por favor visita nuestra
Hace 19 horas
Welcome to hacendo.com
kitempleo. es asks for your consent to use your personal data to:
perm_identity
* perm_identity Personalised advertising and content, advertising and content measurement, audience research and services development
devices
* devices Store and/or access information on a device
Some vendors may process your personal data on the basis of legitimate interest, which you can object to by managing your options below. Look for a link at the bottom of this page or in our privacy policy where you can withdraw consent.
Data preferences
You can choose how your personal data is used. Vendors want your permission to do the following:
Store and/or access information on a device
Advertising presented to you on this service can be based on limited data, such as the website or app you are using, your non-precise location, your device type or which content you are (or have been) interacting with (for example, to limit the number of times an ad is presented to you).
Create profiles for personalised advertising
Information about your activity on this service (such as forms you submit, content you look at) can be stored and combined with other information about you (for example, information from your previous activity on this service and other websites or apps) or similar users. This is then used to build or improve a profile about you (that might include possible interests and personal aspects). Your profile can be used (also later) to present advertising that appears more relevant based on your possible interests by this and other entities.
Use profiles to select personalised advertising
Advertising presented to you on this service can be based on your advertising profiles, which can reflect your activity on this service or other websites or apps (like the forms you submit, content you look at), possible interests and personal aspects.
Information about your activity on this service (for instance, forms you submit, non-advertising content you look at) can be stored and combined with other information about you (such as your previous activity on this service or other websites or apps) or similar users. This is then used to build or improve a profile about you (which might for example include possible interests and personal aspects). Your profile can be used (also later) to present content that appears more relevant based on your possible interests, such as by adapting the order in which content is shown to you, so that it is even easier for you to find content that matches your interests.
Use profiles to select personalised content
Content presented to you on this service can be based on your content personalisation profiles, which can reflect your activity on this or other services (for instance, the forms you submit, content you look at), possible interests and personal aspects. This can for example be used to adapt the order in which content is shown to you, so that it is even easier for you to find (non-advertising) content that matches your interests.
Information regarding which advertising is presented to you and how you interact with it can be used to determine how well an advert has worked for you or other users and whether the goals of the advertising were reached. For instance, whether you saw an ad, whether you clicked on it, whether it led you to buy a product or visit a website, etc. This is very helpful to understand the relevance of advertising campaigns.
Measure content performance
Information regarding which content is presented to you and how you interact with it can be used to determine whether the (non-advertising) content e. g. reached its intended audience and matched your interests. For instance, whether you read an article, watch a video, listen to a podcast or look at a product description, how long you spent on this service and the web pages you visit etc. This is very helpful to understand the relevance of (non-advertising) content that is shown to you.
Understand audiences through statistics or combinations of data from different sources
Reports can be generated based on the combination of data sets (like user profiles, statistics, market research, analytics data) regarding your interactions and those of other users with advertising or (non-advertising) content to identify common characteristics (for instance, to determine which target audiences are more receptive to an ad campaign or to certain contents).
Develop and improve services
Information about your activity on this service, such as your interaction with ads or content, can be very helpful to improve products and services and to build new products and services based on user interactions, the type of audience, etc. This specific purpose does not include the development or improvement of user profiles and identifiers.
Use limited data to select content
Content presented to you on this service can be based on limited data, such as the website or app you are using, your non-precise location, your device type, or which content you are (or have been) interacting with (for example, to limit the number of times a video or an article is presented to you).
Ensure security, prevent and detect fraud, and fix errors
Your data can be used to monitor for and prevent unusual and possibly fraudulent activity (for example, regarding advertising, ad clicks by bots), and ensure systems and processes work properly and securely. It can also be used to correct any problems you, the publisher or the advertiser may encounter in the delivery of content and ads and in your interaction with them.
Deliver and present advertising and content
Certain information (like an IP address or device capabilities) is used to ensure the technical compatibility of the content or advertising, and to facilitate the transmission of the content or ad to your device.
Match and combine data from other data sources
Information about your activity on this service may be matched and combined with other information relating to you and originating from various sources (for instance your activity on a separate online service, your use of a loyalty card in-store, or your answers to a survey), in support of the purposes explained in this notice.
In support of the purposes explained in this notice, your device might be considered as likely linked to other devices that belong to you or your household (for instance because you are logged in to the same service on both your phone and your computer, or because you may use the same Internet connection on both devices).
Identify devices based on information transmitted automatically
With your acceptance, your precise location (within a radius of less than 500 metres) may be used in support of the purposes explained in this notice.
You can choose your data preferences. This site or app wants your permission to do the following:
Site or app
Store and/or access information on a device
Advertising presented to you on this service can be based on limited data, such as the website or app you are using, your non-precise location, your device type or which content you are (or have been) interacting with (for example, to limit the number of times an ad is presented to you).
Create profiles for personalised advertising
Information about your activity on this service (such as forms you submit, content you look at) can be stored and combined with other information about you (for example, information from your previous activity on this service and other websites or apps) or similar users. This is then used to build or improve a profile about you (that might include possible interests and personal aspects). Your profile can be used (also later) to present advertising that appears more relevant based on your possible interests by this and other entities.
Use profiles to select personalised advertising
Advertising presented to you on this service can be based on your advertising profiles, which can reflect your activity on this service or other websites or apps (like the forms you submit, content you look at), possible interests and personal aspects.
Information about your activity on this service (for instance, forms you submit, non-advertising content you look at) can be stored and combined with other information about you (such as your previous activity on this service or other websites or apps) or similar users. This is then used to build or improve a profile about you (which might for example include possible interests and personal aspects). Your profile can be used (also later) to present content that appears more relevant based on your possible interests, such as by adapting the order in which content is shown to you, so that it is even easier for you to find content that matches your interests.
Use profiles to select personalised content
Content presented to you on this service can be based on your content personalisation profiles, which can reflect your activity on this or other services (for instance, the forms you submit, content you look at), possible interests and personal aspects. This can for example be used to adapt the order in which content is shown to you, so that it is even easier for you to find (non-advertising) content that matches your interests.
Information regarding which advertising is presented to you and how you interact with it can be used to determine how well an advert has worked for you or other users and whether the goals of the advertising were reached. For instance, whether you saw an ad, whether you clicked on it, whether it led you to buy a product or visit a website, etc. This is very helpful to understand the relevance of advertising campaigns.
Information regarding which content is presented to you and how you interact with it can be used to determine whether the (non-advertising) content e. g. reached its intended audience and matched your interests. For instance, whether you read an article, watch a video, listen to a podcast or look at a product description, how long you spent on this service and the web pages you visit etc. This is very helpful to understand the relevance of (non-advertising) content that is shown to you.
Understand audiences through statistics or combinations of data from different sources
Reports can be generated based on the combination of data sets (like user profiles, statistics, market research, analytics data) regarding your interactions an
#J-18808-Ljbffr