Per a una reputada empresa de Vilanova i la Geltrú, líder nacional en el mercat de recuperació de deute, seleccionem un/a Digital Màrqueting Manager.
Responsabilitats i Funcions
Participar activament en el disseny i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting digital, alineada amb l'estratègia global de la companyia.
Proposar eines per a l'assoliment dels objectius del pla de màrqueting.
Planificar i gestionar campanyes de màrqueting digital (Google Ads i altres).
Definir accions de posicionament SEO (optimització de paraules clau, imatges, etc.).
Proposar, analitzar i fer seguiment de l'estratègia SEM.
Gestionar i dinamitzar les xarxes socials.
Analitzar el retorn de les campanyes de màrqueting digital (ROI).
Participar en l'analítica web per a la presa de decisions estratègiques.
Mesurar i quantificar el retorn de les accions de màrqueting digital amb eines com Google Analytics, WebTrends, etc.
Seguiment dels KPI relacionats amb l'estratègia digital.
Gestió d'eines de contractació de nou personal (Job Today, InfoJobs, etc.).
Suport informàtic dependent del director tècnic.
Requisits
Experiència mínima de 2 anys.
Coneixements de Dreamweaver.
Treball en equip, creativitat, pensament analític, capacitat de planificació i organització.
Orientació clara a SEM i Automation per aconseguir leads i gestionar la marca digitalment.
Beneficis
Remuneració d'acord amb l'experiència i els valors aportats.
#J-18808-Ljbffr