Incorporant-se com a Tècnic/a Techsupport a làrea de Serveis assumirà com a funcions i responsabilitats principals:
Atendre consultes telefòniques i resoldre incidències tècniques de clients, filials i distribuïdors. Donar suport a Filials i altres departaments en consultes tècniques. Fer informes de les reparacions i manteniments indicant problemes sorgits i observacions per tal de millorar el producte. Preparar i realitzar formacions a lequip tècnics. Crear i mantenir relacions amb Filials i distribuïdors. Oferir suport al servei de recanvis en la localització de material i resolució dincidències i dubtes. Participar en projectes transversals de la pròpia àrea i de lorganització. Oferta de treball a la comarca OsonaPersona resolutiva, proactiva amb habilitat de tracte personal. Metodologia de gestió i clara orientació a resultats i client.Es valorarà experiència tècnica i coneixença de la maquinària Girbau.Coneixements informàtics de Microsoft Office, SAP, Salesforce.Anglès nivell mig-alt, valorant altres idiomes.